Ik kan niet zoenen...

Afgelopen zaterdag ben ik uit geweest, ik had best wel wat op en heb toen bijna de hele avond met een jongen staan zoenen. Hij was echt knap en we hebben nog heel lang staan praten en nummers uitgewisseld. Uiteindelijk bleef hij in het cafe en ik en een paar vriendinnen gingen ergens wat eten. Een andere vriendin van mijn bleef ook en die vertelde later aan mij waar iedereen bij was dat hij tegen zijn vrienden zei: ‘‘Die blonde kan echt niet zoenen’’ ik voelde me heel lullig dat zei het sowieso zei waar iedereen bij was maar ook omdat ik al met meerdere jongens gezoend heb en zelfs een vriend heb gehad en ik heb dr nooit wat over gehoord… Nou is die vriendin van mij wel jaloers aangelegd ook al wil ze dat niet toegeven, en die avond was zei de enigste die niet gezoend had… zou ze het verzonnen hebben of niet?

Het zou best kunnen dat ze het verhaal verzonnen heeft. Maar stel dat het wel echt waar is dat die jongen dat heeft gezegd, wat dan nog? Blijkbaar is het anders nog nooit iemand opgevallen of wilde die jongen gewoon een beetje stoer doen voor zijn vrienden

Ja dat is wel waar… maar ik zit er vooral mee dat ze het gezegd heeft waar iedereen bij was… Dan is dat niet echt leuk om te horen. Als ze het nou privé even had verteld vond ik het anders.

Spreek haar er op aan onder 4 ogen. Dat je het niet leuk vind dat ze dat zegt waar iedereen bij is en dat je het vreemd vind dat hij dat uberhaupt heeft gezegd.

Ik heb het met die jongen besproken en hij zegt dat hij dat nooit gezegd heeft en dat als hij me weer tegen zou komen hij het zo weer zou doen… dit is voor mij al een hele opluchting. Toen heb ik tegen haar gezegd op whatsapp hoe hij erop reageerde,toen werd ze boos omdat ik het tegen hem had gezegd maar het ging hier over mij dacht ik?? dus weet niet zo goed wat ik tegen haar moet zeggen want ik heb geen zin dat straks deze roddel het hele dorp door gaat…

1 als je t niet zou kunnen zou hij t niet de hele avond doen
2 iedereen heeft n andere smaak, ik vind dat mijn vriend geweldig zoen. Zijn ex vond hem vreselijk zoenen.

Ja daar was ik zelf ook al achter haha, maar het zit mij niet lekker dat mijn vriendin dit rondverspreid. aan het begin van de avond toen ik alleen nog maar met hem stond te dansen zei ze al dat die jongen met iedereen zoent, maar ze kende hem niet eens. Waarom doe je zoiets vriendinnen doen dit soort dingen toch niet.

Leuke vriendin is dat, zeg.

Niet echt een aardige vriendin.Hoe kun je zo als vriendin zijn vraag ik me af. Wat heeft ze eraan om deze roddel heel het dorp rond te laten gaan. Je kunt bewijzen dat het een lulverhaal is. Denk niet dat ze als een kutvriendin, die leugens verspreidt wil overkomen in je dorp.

Wat hier boven al gezegd wordt, als iemand vindt dat je niet kan zoenen is die persoon ook zo weer weg hoor hahha

Het ziet er inderdaad naar uit dat je “vriendin” jaloers is

Wat een jaloerse trut, ik zou alles wat zij zegt met een korreltje zout nemen voortaan. Ik denk echt dat ze alles heeft verzonnen.

Ik heb haar erop aangesproken maar ze blijft zeggen tja hij heeft het echt gezegd maar maakt niet uit… maakt niet uit dacht ik? maakt wel uit… t gaat over mij hier hoor… achja ik laat het maar achter me en als ze er weer een keer over begint zeg ik wel wat de desbetreffende jongen tegen mij zei: Als je niet kon zoenen dan had ik je niet 4x op n avond staan zoenen.

Je krijgt nu een welles/nietus-situatie wat voor jullie allebei niet leuk is. Misschien kun je haar vertellen hoe je je erover voelt? Je kunt haar ook (het liefst niet via whatapp) vragen wat ze met haar opmerking probeerde te bereiken en dat het voor jou niet fijn voelt dat het in groepsverband ipv privé gezegd werd

Iedereen heeft een andere smaak qua zoenen, dus dat betekent niet meteen dat jij niet kan zoenen als hij het niet zo fijn vond.

En laat die vriendin maar lekker praten, ze moet niet zo sneu doen :’)