Ik kan niet zingen..

Ik kan niet zingen en ik zou graag beter leren zingen, maar ik wil niet op zangles, weet iemand dingen die je thuis ofzo kunt doen waardoor je beter leert zingen.
x

Do Re Mi Va Soooooooooooo!

zanglesdenk ik toch ;o

Misschien kan je op google van die technieken zoeken ofzo. Verder kan ik je niet helpen, kan ook niet zingen :wink:

Haha je bent niet de enige!

ik bak er ook helemaal niks van.

maar ik heb verder geen idee wat je er aan kunt doen

Heel
veel
meezingen :wink:
Haha, ik ben er een paar jaar geleden mee begonnen omdat ik het leuk vond, na een tijdje klonk het best wel oke (tenminste niet zo vals) en nu doe ik het nog steeds supervaak , meezingen met de radio en gedownloade liedjes :stuck_out_tongue: succes!

zingen is ook niet zo mijn sterkste punt!
wel ontwikkel je je stem door veel te zingen. als je klassiek/opera zingt of heeeel erg hoog moet zingen in een liedje zorg dan dat je mond wijd openstaat want je mond is je klankkast, daarbij moet je je tonen aanzetten met je middenrif voor een mooi sterk geluid. wees niet bang om te zingen,en probeer het gewoon!
zing je dan nog zo vals als een kraai (like me) dan ja is zangles wel een goede optie of gwoon alleen onder de douche zingen!
succ6!
xx

weeet je eigenlijk wel cker of je vals zingt want sommige mensen denken dat ze heel vals zingen terwijl dat heel erg meevalt!

als je een piano hebt kan je toonladders zingen. Gewoon veel stemoefeningen doen enzo.

Elke dag moet je kwartiertje/halfuurtje zingen. Doe dat niet zittend, maar ga staan. Eerst warm je je stem op door toonladdertjes te doen. Dan test je je bereik (je hoogste en laagste noot zingen), en probeer die noot zuiver aan te houden (het zou mooi zijn als je zelf kon horen of dat zuiver is, anders gebruik je een piano om mee te stemmen). En daarna zing je wat liedjes. Als je dit vaak genoeg doet, dan merk je dat het beter wordt. succes :wink:

2jaar geleden heb ik wel eens voor een paar mensen gezongen.
ze zeiden dat het mooi was,
alleen tja, ik kan het gewoon niet meer xD
ik vind t wel leuk als ik alleen thuis ben te meeblèren met een liedje,
maar helaas klinkt het niet zo zuiver dan, denk ik.

allemaal bedankt he,
@XXXLiEnXXX
Ik heb het wel eens opgenomen met me telefoon,
Maar ik zal fiets elke dag door een stukje veld waar je niemand tegenkomt en dan moet ik alleen fietsen kan ik oefenen ;]
en gewoon thuis worden me ouders wel gek van haha,

Koop singstar ^^

Heb ik al haal ik idd ook niet egt zo’n hoge punten op, haha

Ik denk dat je het beste iedere dag een tijd kunt zingen. Ik zing vanaf dat ik kan praten al iedere dag en ik zing best zuiver al zeg ik het zelf, maar niet mooi. :stuck_out_tongue:

Singstar ofso xD

Ik denk dat je het beste op zangles moet gaan.

Ik kan ook niet zingen, maar i kzou het graag willen kunnen.
Ik zing supervaak, en nog steeds vals.

welkom bij de club.

maar ik laat me niet kennen, ik zing gewoon, omdat ik van zingen hou <3

ik zing ook al zo lang ik kan praten, en veel ook, maar ik kan het gewoon nog steeds niet. Maar als je een instrument hebt, kan je daarmee tonen zuiver proberen te zingen. Die tip kreeg ik eens van een logopediste, maar zelf ben ik te lui om te oefenen :wink: