Ik kan niet tegen flits

Ja dat dus. Altijd als er foto’s gemaakt worden in het donker en de flits staat aan kijk ik hartstikke stoned. Iedereen staat er dan normaal op maar ik heb mijn ogen dicht. Hoe kom ik daar vanaf? :’’)

dat heb ik oooook. echt kak :frowning_face:

uhh… geen idee xD jezelf dwingen je ogen open te houden? xD

^ En er dan met wijd opengesperde ogen opstaan… Ook niet echt charmant.

Ja dat heb ik dus ook altijd… Soms kan je op het fototoestel iets aanklikken waarbij de flits 2x gaat (iets van rode ogen vermijden of zo iets…) Dan sta ik er altijd met mijn ogen goed op. Weet niet of het duidelijk is zo?

Ik gebruik nooit de flits.

Dat ja. Of snel weglopen als ze foto gaan maken. Of zorgen dat die weer verwijdert word =]

Je moet ermee oefenen xD Ik kan er namelijk ook niet tegen. Bij fotoshoots heb ik er een manier op gevonden, maar bij gewone foto’s en schoolfoto’s is het toch iets anders.

Jaa haha, dat heeft mijn vriend dus ook. Ik vind dat echt zo irritant haha, want dan maak ik een paar foto’s van ons 2-en als we ergens zijn en altijd als ik er net leuk op sta heeft hij zijn ogen dicht. En als hij er leuk opsta kijk ik altijd raar haha.

dat heb ik dus ook! alleen niet alleen in het donker, maar altijd :bored:
heb helaas geen tips xD

je ogen dicht.

dan zie ik zo stond eruit

Dat heb ik ook echt altijd :x

Hahaaaa ik moest echt lachen om dit topic !
Dit heb ik ook altijd ! ;$

Ik heb dat ook heel erg echt elke foto sta ik achterlijk op…

denk je nou echt dat als dit de oplossing was er een topic geopend was??

haha dus niemand heeft een oplossing? :’)

+1 haha!

Ha x] Ik sta áltijd stoned op foto’s.

Aftellen voor de foto wordt genomen, ogen dicht, en bij 1 open je je ogen :-). Big smile!

Dus drieeee, tweeeee, eeeeen… Ogen open… SMILE!