Ik kan niet tegen cola/sinas/7up etc!

Hoi,

Ik heb een beetje een probleem. Ik ben nu 15 en ik kan echt niet tegen prik. Ten eerste vind ik het vies, dat het dan zo gaat prikken op je tong en in je keel, en verder krijg ik er ontzettende maagkrampen van. Dit duurt maar even, maar ik heb dan gelijk geen zin meer in prikdrinken.
Maargoed, ik wil dus wel uitgaan, en nu moet ik elke keer sinasappelsap ofzo, wat echt heel kinderachtig voelt. Ze kijken me dan ook altijd heel raar aan.

Colasnoepjes enzo vind ik heerlijk, maar ik vind het niet te drinken door de prik. Sinas idem dito. 7Up ook, en dat vind ik ook nog eens ranzig smaken.

Wat moet ik doen?

Oja; Leren drinken heeft geen zin, want dat probeer ik al sinds mn 12e.

Alvast bedankt!

Euhh.
Nou.
Dan drink je het niet.
En dan neem je.
Vodka 8D

drink gewoon water ofzo.

ik lustte vroeger ook nooit prik, nu heb het wel een beetje leren drinken (alleen fanta & ice tea) maargoed, water staat niet echt ‘kinderachtig’. Verder zou k niet weten, gewoon sinasappelsap drinken dan maar?

uhm,
geen idee, toch maar sinaasappelsap denk ik…
upje =)

fristi

Ik krijg toch geen Vodka mee? (A)

Maar water, daar word je ook zo flauw van na een tijdje! =P Want daar zit geen smaak aan…

Maar okay, het zal wel moeten… Bedankt!

Of heeft iemand nog tips? :slightly_smiling_face:

Als je het niet lekker vindt moet je het niet drinken. Er bestaan frisdranken zonder prik, neem die dan gewoon. Prik drinken maakt je niet stoerder ofzo…

Haha ja dat staat volwassen! :stuck_out_tongue:

Tuurlijk wel ze vragen echt haast nooit om een id (8
En als je een bandje of stempel fso krijgt leen je gewoon een id van iemand anders (8
en anders kun je water ofzo drinken

Welke dan? Die ik ook mee krijg? Want ben nog geen 16…

Haha, ik moet wel een beetje lachen.

Bij ons wel! =O Je ID wordt altijd gecontroleerd, en op de avonden waar ik naar binnen mag wordt er geen alcohol geschonken…

Lipton Ice tea?

Niet vervroegd alcohol drinken. Er is niet voor niets een leeftijdsgrens.

Hee, dat is een goeie! Die was ik even vergeten… Dankje! :grinning:

Nog meer tips? ^^

Je bent nu toch al 16, of zie ik dat nou verkeerd op je profiel?

Maargoed, je wil natuurlijk niet alleen aan de drank :’)
Dussem, tja, echt veel keuze is er niet ben ik bang. Je hebt wel ijsthee zonder prik ja, maar niet zo heel vaak.
Hmm, even denken, ik werk zelf in een restaurant, maar je ontkomt bijnan iet aan koolzuurhoudende drankjes, dus naast water is er echt niet zo veel keuze ben ik bang, sorry!

HALLO! xD

Ik kan/lust ook geen prik :grinning:
Maar van mij hoef dat dus ook niet perse (geef er nix om).
Maar ik snap wel idd (& zker als je dan nog 15 bent, & tijdens uitgaan = ) dat je dat lastig vind tijdens uitgaan.
Ik dronk toen die tijd nog vaak: Red Bull (en daar zit ook nog prik in!! xD haha Of Witte wijn - 7up, maar ja; da gaat dus nog niej…).
Ik drink het gewoon… boeie :stuck_out_tongue:

kindercola

Sisi no bubbles ^^ (als dat nog bestaat)

Er zijn meer dranken zonder prik hoor

& idd, je hebt meestal met uitgaan alcohol of prik
eigenlijk moet je (tjaa… moet nix, maar als je egt graag wilt ; )
gewoon prik (alchol) drinke :wink: xD

Euh, zoveel! Ikzelf vind de lekkerste Red Bull/Burn/Dr. Pepper .