Ik kan niet stoppen met de Harry Potter boeken lezen :$

Sinds vorige week ben ik voor de eerste keer begonnen met de boekenreeks van Harry Potter. Tot voor heen gaf ik niks maar dan ook niks om lezen, maar nu is het een dagelijkse bezigheid. Ik ben nu al bij boek 3 en kan de boeken gewoon niet meer neerleggen. Mijn moeder wordt er een beetje gek van, omdat ik nu bijna niks meer anders doe dan lezen. Daar geef ik mijn moeder groot gelijk in, want het is ook zo. Maar ik kan mijn ogen gewoon niet meer van die boeken afhouden! Heeft iemand ook zo’n obsessie met lezen dat iedereen er gek van wordt -misschien ook wel de Harry Potter boeken-? En weet iemand misschien hoe ik het kan minderen? Wegleggen en boven laten liggen helpt niet, dan voel ik me toch gedwongen om gewoon naar boven te lopen en naar het boek te grijpen. Help… (":

Snel doorlezen en dan ben je er van af :’)?

… jij hebt altijd van die vage topics met rare problemen :’)

Haha oke.
Ik ga straks even een serieuze reactie plaatsen als ik weet hoe ik hierop moet reageren.

Ik vind het erg irritant als iemand :blush: in de topictitel doet.
Ik denk dat de meeste HP fans, al alle boeken hebben gelezen dus niet echt meer zo obsessief erover zijn.

Ik had dit overigens ook met boeken, ik kon gewoon de hele nacht doorlezen. :’)

Dat had ik vorig jaar ook met de Twilightreeks, maar gelukkig moest ik toen elke ochtend werken dus deed ik toch nog een halve dag iets anders. Het is slim om iets te doen dat je echt MOET doen, zodat je niet kunt gaan lezen. Bijvoorbeeld een baantje zoeken, meehelpen met het huishouden, met vriendinnen afspreken (dat moet natuurlijk niet, maar dan kun je niet lezen :’) )

Dit.
Naja, ik heb ze allemaal al gelezen, maar aangezien de films voorbij zijn, begin ik nu weer met de boeken lezen. It never ends.

Dat viel mij ook al op hehe

wat maakt dat nou uit?

Ik ben zo vaak verslaafd aan dingen geweest : ') De enige manier om er vanaf te komen is gewoon door te lezen, zo snel mogelijk. Alleen is het wel kut als je het laatste boek weer uit hebt : (

:grinning_face_with_smiling_eyes:

hahaha dat herken ik we l, in de 1e heb ik alle HP boeken gelezen. Ik heb de dikste, volgens mij de 4e, in 2 dagen uitgelezen en ik kon ook niet stoppen. Maar dat is toch niet zo erg? Gewoon lezen, op een keer heb je de 7e ook uit :slightly_smiling_face:

nou geniet ervan want dat is toch juist leuk, ik baal dat ik ze allemaal al gelezen heb (ook al begin ik nog wel eens opnieuw :p) en jij hebt nog 4 boeken te gaan (:

ze zijn ook heel verslavend. heb ze vroeger ook aan een stuk door geleze, had ze in 1 week uit. Geen zorgen, uiteindelijk heb je ze uit :’)

oke dan.

Ik had dat met hp boek, hoe overleef ik boeken, twilight boeken. En nu met de honger spelen boeken. Maar GWN hard doorlezen of voor jezelf tijden bepalen om te lezen

JE KAN WEL STOPPEN, WANT JE GING DIT TYPEN
BUSTED BIG TIME.

zo nou hop doei.

Ik begrijp haar eerlijk gezegd heel goed! Ik lees de HP boeken op vakantie, mijn vriend word iedere vakantie weer helemaal gestoord van me:) is er een rehab voor boekenverslaafden/HPverslaafden:(?

Vraag het helpende Helga xd