ik kan niet op hakken lopen

haha ik ook, maar mijn excuus is dat mijn vader heel veel zegt dat het echt slecht voor je voeten, benen en rug is later.

oefenen! gewoon een beetje bij beetje grotere hakken nemen en dan kan je binnen no-time op hakken lopen

oefening baart kunst.

http://www.beautygloss.nl…/filmpje-lopen-op-hakken/

Ik heb ook voeten die naar buiten staan, mijn ouders zeggen dat ik soms als een pinguin loop. xD
Maar zoals velen zeggen, oefening baart kunst… ik ben begonnen met 4/7/10/12cm je moet het gewoon even onder controle krijgen. :slightly_smiling_face:

bedankt iedereen! :slightly_smiling_face:

oefening baart kunst idd!
vandaag maar eens voor het eerst op 12 cm hakken naar school!
heb toch maar 3 uurtjes :wink:

dat filmpje is echt grappig trouwens :stuck_out_tongue:

Ik had dat vroeger ook, en dat vond ik niet leuk, want ik wilde naar binnen lopen zeg maar. Nou toen heb ik mezelf gedwongen om de hele tijd overdreven naar binnen te lopen en nu loop ik normaal met m’n voeten een beetje naar binnen (:

verder, heel veel oefenen :wink: liefst eerst lage, dan de hogere hakken.

ik heb 1 voet waar ik best opvallend mee naar de buitenkant loop,ik vind het niet echt vervelend voelen ofzo maar ik merk wel dat mijn hak aan die schoen dan ook schuin gaat slijten :expressionless:
dus ik zou goedkopere schoenen kopen (die dan niet superlang meegaan) óf dure met een hak die bijna niet slijt :]

ik heb o-benen, m’n knieschijven staan onwijs scheef. je kan inderdaad naar de huisarts, vragen voor steunzolen. dat kan echt je houding en de stand van je benen verbeteren :slightly_smiling_face: ik zou met hakken sowieso laag beginnen, en vooral véél oefenen.

Oefenen :grinning:

oefening baart kunst.:grinning: