ik kan niet op hakken lopen

Hee!
Nou ik heb dus een probleempje, waar ik wel een beetje mee zit.
Ik heb vrij schuine voeten, ze staan naar buiten. Ik heb geen o-benen, maar mn voeten staan niet recht naar voren, maar naar buiten. En bij iedereen zijn haar voeten wel een beetje naar buiten, maar bij mij dus best wel ver.
Hierdoor is het dus moeilijk om op hakken te lopen.
Heeft iemand dit ook en weet je dan misschien wat je eraan kan doen?
xx

Geen idee ;o.
Up dan maar

Begin met sleehakken en dan met kleine hak en dan groter enz.

Misschien hebben ze er zooltjes voor?

Misschien kunnen ze je in een schoenenwinkel hiermee helpen, met de zooltjes bedoel ik dan…

En anders schoenen met een klein (slee)hakje kopen en als dat goed gaat steeds wat hogere hakken aanschaffen, oefening baart kunst.

oefening baart kunst

Mijn voeten staan juist naar binnen ?
En mijn vader had het er laatst over dat hier heel erg veel meisjes naar binnen lopen i.p.v naar buiten.
Maargoed.

Thuis oefenen is het enigste wat je kunt doen.

kijk bij een duurdere schoenenwinkel of er zooltjes te verkrijgen zijn, en anders probeer je zelf een zooltje te maken.

zoals iedereen hier zegt gewoon oefenen,
en anders op zoek naar mooie schoenen zonder hak :wink:

soortvan upje dus :wink:

fysiotherapie?

mijn voeten staan juist ernstig naar binnen heen waaardoor ik zulke problemen met m’n enkels heb dat ik maar een uurtje op hakken kanl open zonder om te slaan
en dat zijn dan niet eens hoge hakken

Heb ik ook.
Ik kan wel gewoon op hakken lopen.

Ik kan ook niet op hakken lopen, volgens mij moet je dat langzaam opbouwen en veel oefenen, daar ben ik helaas te lui voor.

wie mooi wil zijn moet pijn lijden!
yesyes, ondertussen loop ik wel op hakken van 10cm

oefenen… oefenen… oefenen…

just practice!

alles wat hierboven staat^^ en idd is het handig om advies te vragen.

& succes ermee (;

balen sjaak

Bezoek een keer de podoloog!
Die maakt zooltjes, en die zooltjes corrigeren je lichaamshouding;) Denk niet aan steunzolen haha, het zijn echt zooltjes die jou lichaam helpen. Ze zetten je lichaam zeg maar aan het werk:P

Maak eens een afspraak;)

Succes!

Ik heb ook van die zooltjes ja.
Nouja, niet voor hakken, maar ik kon voorheen alleen maar op sneakers en laarzen lopen, op flatjes enzo niet.(ik heb platvoeten) En sinds ik die zooltjes hebt kan dat wel, dus ja, dat zou ik wel doen.