Ik kan niet omgaan met jongens...

We weten allemaal dat de meeste jongens qua gedrag nog een beetje achterlopen;) Maar ik kan serieus niet met ze omgaan! Andere meisjes kunnen wel met ze lachen, gewoon vriendschappelijk enzo… Maar ik niet. In de brugklas noemden ze me een ‘mooigirl’ maar toen ze me leerden kennen was ik ‘die nerd’. Daar heb ik geen problemen mee, het kan me niks schelen wat ze van me vinden, maar als ik met jongens praat flap ik er beledigende dingen uit :flushed: Er zijn twee jongens die elke pauze komen(een van de twee is het vriendje van mijn vriendin) en mijn drie vriendinnen kunnen gewoon goed met ze praten en lachen. Ik snap hun humor gewoon niet, daarom kan ik me nooit in hun gesprekken mengen… En zijn mijn vriendinnen de hele pauze met hun bezig en hou ik mijn mond… Ze weten hoe ik me voel, maar het is lullig om die jongens weg te sturen, alleen gingen ze laatst met MANDARIJNEN gooien… Ik vond het veel leuker toen het nog ‘girls only’ was met mijn vriendinnen… Hoe kan ik normaal handelen met jongens?

Dit komt gewoon door de puberteit… Probeer je gewoon zo min mogelijk onvolwassen te gedragen en maak je er niet zo druk om. Het gaat vanzelf weer over :slightly_smiling_face: Als jongens door de puberteit heen zijn, zijn ze een stuk leuker en kan je weer normaal met ze omgaan.