Ik ben dus al een behoorlijke tijd verliefd op een jongen. Eerst was dit zo erg dat ik bijna niks tegen hem durfde te zeggen, hem nooit in zijn ogen keek etc. Gewoon hartstikke verlegen. Na een behoorlijke tijd werd ik gewoon ziek van hem omdat ik weet dat hij me niet leuk vind, en ik was er klaar mee dat ik heel veel moeite deed voor hem en daar bijna niks mee bereikte. Ik had mezelf voorgenomen niks meer te doen met hem, en ik lijk ook niet meer zo stapelverliefd op hem te zijn.
Nu heb ik ook veel meer moed gelukkig, maar meestal komt het erop neer dat ik nogal rebels doe tegen hem. Ik kijk hem vijandig in zijn ogen, weiger als hij netjes vraagt of ik ergens anders wil zitten enzv. Ik vroeg me af of iemand weet hoe ik gewoon normaal tegen hem kan praten. Want bij andere jongens gaat dat prima. Behalve bij hem en ugh
Ben je nog wel steeds verliefd op hem? En hoe weet je zo zeker dat hij jou niet leuk vindt?
Die verliefde gevoelens kunnen je in de waren brengen. Zeker omdat het je nu een soort van frustreert dat al je pogingen niet werken. Je hebt het nu in je systeem dat hij dan maar pech heeft en jij niet aardig tegen hem doet. Maar als hij je echt niet leuk vindt, doet hij dat toch ook niet met opzet? Ik zou even proberen contact te vermijden alles even te laten rusten. Normaal reageren komt vanzelf als je over hem heen bent, komt goed!
Als hij jou netjes vraagt om ergens anders te gaan zitten, wijst (vaak) op het feit dat hij jou vervelend vind. En als jij dan zo reageert vind ik niet netjes.
Waarom doe je rebels tegen hem? Je schiet er compleet niks mee op en juist het tegenovergestelde gebeurd want hij vind jou (denk ik zo) vervelend. Dus laat het
Je kan beter alles uitpraten in plaats van vijandig blijven doen. Dan gaan jullie je allebei beter voelen.