Ik kan niet meer smsen

Hoi meiden,

Ik kan vanaf vanmorgen rond half 9 niet meer smsen met mijn mobiel. Ik heb een Nokia C3 en heb Vodafone. Als ik een smsje probeer te versturen geeft hij een foutmelding, en komt er zo’n rood ding met uitroepteken bij dat smsje te staan… Weet iemand of Vodafone storing heeft ( kreeg zelf niks gevonden ), of kent iemand dit; moet ik iets veranderen?

Je zou me er erg mee helpen.

Ik heb vadofone en heb vandaag kunnen smsen en heb smsjes ontvangen.
Maar kan wel storing zijn in bepaald gebied ofzo… noujah geen idee… :blush:
Ik heb trouwens prepaid.

Ik heb ook prepaid, en meld me iedere maand aan voor een blox. Ik kan wel smsjes ontvangen, en ook oproepen. Maar kan zelf niet smsen.

Ligt misschien toch aan je mobiel…
geen idee ik zal langs zo vodafone-winkel gaan?..

Ja daar zit ik ookal aan te denken… Maar het dorp is hier om 6 uur dicht, en ik woon er nogal een eindje vandaan :frowning_face:

Ik heb vodafone en gisteren had ik opeens geen bereik, heb toen aan de achterkant de batterijen er even uitgehaald (geen idee trouwens of het überhaubt wel een batterij was, géén simkaartje iig) en daarna deed 'ie het weer. heb je dat al geprobeerd?

dat heb ik ook eens gehad
bij mij lag het aan mijn simkaart die al super oud was.
Het beste kan je idd naar de vodafone winkel gaan als je dan een nieuwe simkaart moet ofzo krijg je die gratis en bij een winkel als bel compagny moet je dat dan weer dokken.

^ Ga het nu proberen.

@Sweetprincess20 Ik heb mijn mobiel gekregen met kerst… Die heb ik dus nog niet zo lang, heb toen ook een nieuwe simkaart erbij gekregen… Dus daar kan het niet aan liggen

pff nog steeds hetzelfde…

doe hem eens in een andere mobiel kijken of je dan wel kan smsen
zo ja je mobiel op fabrieksinstellingen terug zetten.
Zo nee ligt het iig niet aan je telefoon

Hij doet het ook niet in een andere mobiel.

gister was er een grote vodafone storing, over vandaag heb ik niks meegekren

miss is je inbox/outbox vol :wink: probeer ze eens te legen…

Zoiets heb ik ook gehad… maar dan met mijn blackberry, weet niet of het hetzelfde is maar ik kreeg wel steeds een uitroepteken bij dat smsje en ik had het ook alleen bij 1 persoon, dat ik diegene niet kon smsen. Ik moest steeds de smsjes van haar en van mij naar haar toe verwijderen voordat ik haar kon smsen.

Misschien moet je inderdaad je inbox en outbox te legen?