Ik kan niet klaarkomen door mijn vriend

Aangezien google me geen logisch antwoord geeft, ga ik het toch maar hier proberen.
Ik heb nu anderhalf jaar een relatie met mijn (eerste) vriend en we hebben ongeveer een jaar seks. Ik ben nog nooit van binnenuit klaargekomen, dat maakt me ook niet zo veel uit, maar ik ben ook nog nooit clitoraal klaargekomen door hem. Als ik het zelf doe kan ik binnen 30 seconden klaar zijn, maar het voelt zó anders als hij het doet?
Als ik zijn hand stuur o.i.d. voelt het nogsteeds niet lekker en kan ik niet klaarkomen. Het is best wel zielig, want ik kan zien dat hij er van baalt.

Heeft iemand hier ervaring mee en/of tips?

Ik kom ook moeilijk klaar als hij me vingert! Hoe zit het met beffen?

Hey, ik had eerst hetzelfde het eerste halfjaar en dat was of omdat ik me schaamde of ik dacht over vanalles na… Waarschijnlijk maak je je ergens te druk om of ben je afgeleid, zoals je schrijft kan je het bij jezelf wel maar dat is omdat je je erop concentreert ?. Mijn advies is doe als het helpt je ogen dicht en denk de eerste paar keren als het helpt aan iets anders of fantaseer ergens over… Denk er iig niet teveel over na. Ook kan het helpen om jou hand op de zijne te leggen en hem zo een beetje te begeleiden. Zo kan jij de lekkere posities zelf aanwijzen en word het ook lekkerder. Probeer anders glijmiddel of je eigen vaginale slijm op je clitoris te doen als het wat gladder is het minder gevoelig dan als je het ruw bewrijft…

Goodluck :slightly_smiling_face:

Een vriendin van mij had dit ook, haar vriend kreeg het niet voor elkaar… Ik wel, en alleen m’n handen gebruikt… Zeg niet dat je vreemd moet gaan, maar bij haar lukte het door de spanning en het vertrouwen in mij… Bij haar vriend had ze altijd in dr achterhoofd dat het MOEST gebeuren, volgens mij heb jij dat ook., bij mij had ze dat niet blijkbaar, en dat was voor haar de reden dat het vrij snel lukte… een paar keer…

Ik heb eigenlijk niet echt het gevoel dat het móet gebeuren, maar het zal natuurlijk wel fijn zijn áls het een keer gebeurd :’)
Goed, ik zal de tips van hierboven meenemen. Als je nog meer tips hebt, laat het me weten! :slightly_smiling_face:

Dit inderdaad. Probeer het eens op andere manieren.
Probeer je gedachten op 0 te zetten; als je bij jezelf gaat denken dat het móét gaat het vaak lastiger

Ik denk dat jullie er teveel mee bezig zijn, probeer wat langer de tijd te nemen er wat minder op te focussen.
Als je steeds denkt dat je moet klaarkomen omdat je vriend anders baalt, gaat het denk ik zeker niet lukken.