Ik kan niet klaarkomen (16)

Als ik met mn vriend ben en we hebben seks kan ik niet klaarkomen, ik vind het wel gewoon fijn. We doen het nog niet zo heel lang, ik denk nu bijna 2 maanden. Hij is ook mijn eerste vriendje enzo, maar ik voel me er toch best rot over dat het niet lukt. Heeft iemand ervaring of tips?

Als je bedoelt dat je niet klaarkomt van penetratie is dat heel normaal. Veel mensen kunnen het niet, waaronder ikzelf. Probeer jezelf clitoraal te stimuleren, dat helpt vaak. Als je helemaal niet kunt klaarkomen, zelfs niet als je masturbeert dan is dat een heel ander issue, waar ik geen oplossing voor heb of ervaring mee heb.

Je bent ook net begonnen met seks (masturberen weet ik niet)

je moet het allemaal nog uitzoeken en wie weet, probeer je een standje uit dat juist heel lekker is :wink:.

20% van de vrouwen kunnen penetraal klaarkomen. als je daar tussen zit, prijs je gelukkig want er zijn meerdere die het jammer vinden dat het niet lukt.
ikzelf maak er geen probleem van. Soms is het inderdaad jammer maar als de seks lekker was, so what, het is geen ramp.

zoek misschien eens op welke standjes voor jouw goed zijn. cowgirl, op de stoel, etc etc… er zijn een heleboel die voordelen hebben voor de stimulatie van de vrouw.
praat ook met hem. Wat zijn jouw ervaringen bij het masturberen, hoe gebeurd het allemaal. begeleid hem hierin als ie wilt proberen en communiceer

Verschillende standjes proberen.

Gewoon lekker rustig aan doen, en…hij moet het ook niet te erg proberen. Dat werkte bij mijn eerste vriendje ook niet.

Ik kan ook niet klaarkomen door mijn vriendje hoor, wel door mezelf. Vervelend maar geen ramp, want de seks vind ik net zo fijn zonder klaarkomen. En je doet het nog niet zolang, dus inderdaad verschillende dingen uitproberen!

Ik ben ook nog nooit klaar gekomen door seks en door mezelf 1 keer en dat was pas na 1u ofzo, maar sindsdien nooit. Gewoon veel experimenteren!