Ik kan niet kiezen!

Ik wil de Samsung Galaxy Ace gaan kopen maar welke kleur? Zwart of wit? Ik heb echt geeeen idee!

Moeilijk. Op zwart zie je snel krassen en wit wordt sneller vuil…Mmmm, ik zou toch voor zwart gaan (:

Wat vind je zelf mooier?
Zwart raak je wel niet op uit gekeken.

Wit ook niet. Ze zijn allebei mooi.

ik heb zelf een witte galaxy S vind ik echt heel mooi :grinning:

Ja, klopt. Maar ik vind zwart altijd zo donker, maar nu heb ik een witte LG pop, en ik ben er wel op uitgekeken, maar aangezien ik weer een tijdje met de volgende moet doen…

zwart, ik vind wit er heel snel oud en lelijk uit zien.

Zwart vind ik persoonlijk altijd mooier.

Ik ga hem ook halen in het wit.

heel veel mensen hebben een zwarte mobiel, dus dan is wit wel leuker :slightly_smiling_face:

neem de zwarte Ace, en dan later koop je een witte achterkant of ruil je met vriendinnen :grinning:

Zwart, een wit hoesje vind ik niet mooi bij de rest van de mobiel staan.

geloof me, op wit word je namelijk aardig snel uitgekeken. ik heb een witte iPod en ik vind hem nog steeds heel mooi en is een perfect ding maar soms denk ik wel eens dat je met zwart meer kon hahah

Wit is echte heel erg mooii! En vooral met zo’n half doorzichtig hoesje in roze/blauw/enz erom heen.

Ik hou meer van zwart, ik heb nu een witte Iphone (tweedehands anders had ik hem zwart gekocht) en ik vind het niets. Dus dan maar een leuk hoesje erover, dan kun je telkens afwisselen, dus dan maakt het niet uit, isie ook nog eens beschermd

Heb die keuze gisteren ook moeten maken. Een witte of zwarte iphone. Heb een witte gekozen en als ik dat zat ben koop ik gewoon een nieuw achterkantje.

Kies gewoon wat je het mooist vind (: