Ik kan niet kiezen tussen 2 spelcomputers

[i]Hi,
Nogsteeds zit ik met een probleempje.
Na mijn eindexamen wil ik graag een spelcomputer aanschaffen. Maar toch, de Xbox 360 en de Wii spreken mij beide aan. En ook heb ik gehoord dat je op beide DVD’s kan afspelen ( gewoon film kijken )

Ik hou van shooters, maar ook van de klassieke Mario games etc. Dat blijven toch gouwe ouwe. Maar als ik kijk naar de kosten… Allebei duur.

Maar; Degene die de Wii hebben, bevalt dat ding goed? En het spel Super Smash Bros Brawl… is dat een tof spel?

Degene die de Xbox hebben; Is het een leuk apparaat waar je ook veel dingen mee kan?

Bedankt alvast voor het reageren.
sorry als dit bericht op de verkeerde forum staat, maar ik weet niet waar het bij hoort…[/i]

Ik heb de wii sinds November, en ik speel er sinds Januari al niet meer op. De wii is meer om te doen met meer mensen, of meer als je van bewegen houd en niet echt game- spelletjes.
De xbox is echt gemaakt voor gamers, schietspellen racespellen etc.

Dus ik zou zowiezo voor een xbox gaan.

[i]Nouja, het is meer om zomaar even te doen. En natuurlijk wil ik ook beetje kunnen sporten, maar dan niet zomaar even rondje hardlopen.

Dus dat is ook wel handig met de Wii.[/i]

Ik heb de Wii sinds december . en G dat ding dat gaat echt sirieus heel snel vervelen. Ik denk dat je beter gewoon de xbox360 kan nemen ;]

Ik had wii fit, een maand heb ik het gespeelt nu staat het opgeruimde in de kast. Dat sporten stop je na een tijdje, wordt saai. Niet varierend.

Persoonlijk is Playstation mijn favoriet, maar daarna zeker XBox.

De Wii is best okee in een groep, maar het is totaal niet leuk om alleen mee te spelen en als ‘gewone’ controller (ipv er loos mee te staan zwaaien en zwieren) is er ook weinig aan.
Bovendien raak je heel gauw verveeld met de Wii, XBox is meer een klassieke game-ervaring (en het heeft sehr leuke spellen ^^).

Indeed.
Veel handiger,

Ik heb de wiiii:D
En ik vind het geweldig super smash is ook heeeel leuk!! dat speel ik echt veel:P ik zou persoonlijk voor de wii gaan(A) maar je moet het zelf weten;)
Succes!

xbox 360 heeft de beste games en ziet er mooi uit
wii is voor kiddygames

ik heb samen met mn broer de wii.
en ik heb alleen de xbox 360.
zelf vind ik de xbox leuker.

XBOX DRIEZESTIGGGG.

Je kan er zelfs mee op msn *wenkbrauwwiebel*, je kan frummelen met andere mensen (LIVE), spellen zijn toffer… maar vooral;

Je bent toch geen 10? *gehehhe*

ja wat iedereen hier al zegt.

ik heb ook een wii en een xbox360. Maar op de wii heb je meer van die spellen van dat doe ik nu een kwartiertje. Morgen een kwartiertje. En daarna is er niks meer aan. Bij de xbox heb je meer van die uitgebreide spellen. Dus ik vind xbox leuker =D

[i]Met de Wii kan je ook op MSN/Internet. ( Een vriendin van me, heeft daar punten voor gespaard en kan ook dus op MSN via de Wii ).

Maarja, spelletjes zoals Mario enzo, dat heeft me nog nooit verveeld, eigenlijk. En spellen zoals Guitar Hero, lijkt mij ook wel vet.
[/i]

Als je de Playstation 3 neemt kan je dit spel spelen.
http://www.youtube.com/watch?v=kMyZyZ__paA

guitar hero is echt zoooo saai. Tenminste ik had dat een keer bij mijn vriendin gedaan. Je hebt dan toch maar vier knopjes?? Ik bedoel dan zit je daar…

guitar hero is suuupervet joh :w
& je hebt 5 knopjes xD

Ikstem xbox 360 :grin: (heb ik ook dus…)

ik spréék uit ervaring;
Wij hebben de wii namelijk ook gehad; voor 1 half dagje… daarna hebben we hem gelijk weer terug gebracht. Kinderachtig, geen leuke spellen (ja, je hebt wel cod, maar dat is gelijk ook weer belachelijk)… Eigenlijk alleen leuk als je de oudste van het stel bent, en je broertjes/zusjes hebt.

Playstion 3 kan je virussen mee krijgen, Plus je hebt een creditcard nodig als je punten wilt kopen… Met de xbox 360 kan je gewoon punten in de winkel halen :slightly_smiling_face:.

[i]Mja… Ik denk stiekem wel zelf dat ik toch voor de Wii ga. Aangezien ik vind dat daar wel mijn type spelletjes bij zitten ( Lees; Mario spellen enzo… Ja ik weet het, voel me een klein kind :3 ). Maar ook overigens omdat mn pa, die vind die spellen ook vet, dus die zal wel graag meespelen ^^. En vriendin van me, die heeft ook wel leuke spellen, zoals Rayman Raving Rabbids ( Hoe ze op dat spel zijn gekomen, vraag me niet waarom… Maar die konijnen zijn gestoord. )

[/i]

Guitar Hero is gewoon gááf. Tenminste… als je het kan. Als je het niet kan is het ook niet leuk denk ik.

Ik ben geen fulltime gamer hoor… Maar gewoon als ik een uurtje game ofzo, vind ik het ook wel best. Het moet beetje mijn dag ook opvullen in de vakantie. Dan ga ik full time werken. Dus als ik 's avonds thuis kom, kan ik ook wel zoiets hebben van; Ik wil is even gaan gamen :slightly_smiling_face:.