Ik heb 2,5 jaar een vriend gehad, veel dingen uitgeprobeerd etc, maar van beffen… ik kan daar gewoon niet van genieten ofzo ? Ik vind dit best vervelend, ik weet mezelf geen houding te geven, het voelt voor mij gewoon niet lekker en heb het idee dat ik veel liever iets anders heb dan beffen. Tijdens mijn relatie heb ik het regelmatig geprobeerd, en na mijn relatie is het nog eens gebeurd door iemand anders.
Ook ben ik in de tijd van mijn relatie (hij was mijn eerste en tot noch toe mijn laatste), nog nooit klaargekomen. We hebben van alles geprobeerd, toys, standjes, tot vervelends toe bijna! Tuurlijk experimenteer ik ook bij mijzelf, maar toch vind ik het met een jongen heel anders.
Zoals sommigen van jullie al hebben gelezen en dus al weten, heb ik zondag dus een 4de date met een jongen bij hem thuis en dit wordt dus misschien mijn eerste keer seks met een andere jongen. Maar stel, hij komt op het idee om mij te gaan beffen? Door het verleden weet ik eigenlijk dat ik me er niet op mn gemak door voel en niet echt van kan genieten. De laatste keer dat dit gebeurde, ging die jongen heel lang door met beffen terwijl ik na 20 seconden al zoiets had van; oké stop maar… maar hoe geef je dat dan aan? Ik wil hem ook niet het idee geven dat hij het verkeerd doet, ik denk namelijk dat het probleem duidelijk bij mij ligt.