Ik kan niet genieten van beffen; sta ik alleen?

Ik heb 2,5 jaar een vriend gehad, veel dingen uitgeprobeerd etc, maar van beffen… ik kan daar gewoon niet van genieten ofzo :flushed:? Ik vind dit best vervelend, ik weet mezelf geen houding te geven, het voelt voor mij gewoon niet lekker en heb het idee dat ik veel liever iets anders heb dan beffen. Tijdens mijn relatie heb ik het regelmatig geprobeerd, en na mijn relatie is het nog eens gebeurd door iemand anders.

Ook ben ik in de tijd van mijn relatie (hij was mijn eerste en tot noch toe mijn laatste), nog nooit klaargekomen. We hebben van alles geprobeerd, toys, standjes, tot vervelends toe bijna! Tuurlijk experimenteer ik ook bij mijzelf, maar toch vind ik het met een jongen heel anders.

Zoals sommigen van jullie al hebben gelezen en dus al weten, heb ik zondag dus een 4de date met een jongen bij hem thuis en dit wordt dus misschien mijn eerste keer seks met een andere jongen. Maar stel, hij komt op het idee om mij te gaan beffen? Door het verleden weet ik eigenlijk dat ik me er niet op mn gemak door voel en niet echt van kan genieten. De laatste keer dat dit gebeurde, ging die jongen heel lang door met beffen terwijl ik na 20 seconden al zoiets had van; oké stop maar… maar hoe geef je dat dan aan? Ik wil hem ook niet het idee geven dat hij het verkeerd doet, ik denk namelijk dat het probleem duidelijk bij mij ligt. :cold_sweat:

1 like

Ik zou het gewoon zeggen wanneer hij dat wil gaan doen, “ik vind dat niet zo fijn”. Ook kan je hem gewoon tegenhouden als hij zeg maar die kant op wil gaan.

Gewoon stoppen als het niet fijn voelt. Anders ga je met tegenzin door en kijk je er helemaal meer tegen op.

Iedereen vind iets anders lekker. Als jij het ongemakkelijk vind, gewoon zeggen tegen je vriend. Alsof doen dat je het wél lekker vind geeft hem alleen maar e aanstoot om het vaker te doen, wat jij dus niet ziet zitten :slightly_smiling_face:

Ik vond het eerst ook niet fijn. Totdat ik met mijn huidige vriend kreeg. Die heeft gewoon echt stapje voor stapje gezorgd dat ik ervan ging genieten.

Ik vind het ook niks

Nee, ik word er ook niet blij van :slightly_smiling_face: Niet mijn ding… Met vingers e.d. vind ik prima, maar beffen niet… Gelukkig is mijn huidige vriendje nog niet op dat idee gekomen om te gaan doen :cold_sweat:

Wat heeft hij gedaan!? haha, ik kan er ook niet zo van genieten. Ik vind het zo’n ongemakkelijk idee dat hij er met zijn hoofd tussen ligt…

@ Garapoes
Nou ik vond het voornamelijk een raar idee van dat er iemand bij je doos zat te likken, kon niet snappen dat het lekker kon zijn en dat die het fijn vond om te doen. Dus toen is die gewoon stapje voor stapje heel voorzichtig te werk gegaan. Vaak was het in begin heel eventjes maar een halve minuut ofso dat hij het deed. Totdat ik aangaf dat het genoeg was. Hij zei altijd van gewoon ontspannen. Dus dat probeerde ik ook. En elke keer deed die het weer wat langer totdat ik zei van nee niet verder. En ik gaf ook altijd aan van als die iets deed daar beneden wat ik 3x niks vond. Dus eigenlijk heeft die gewoon het heel rustig op gebouwd door steeds het wat langer te doen en te ontdekken hoe ik het lekker vond, en het zo dus te doen.
Maar denk dat het ook wel een beetje aan ligt van waarom je er niet van kan genieten. Ik kan er nog steeds niet van genieten als ik niet net gedoucht ben, of me daar beneden heb gewassen.

Haha, ik vind het ook ongemakkelijk maar met vingers erbij zou je er van kunnen genieten. Ik denk dat jou huidige vriend het te snel heeft aangepakt waardoor jij er niet van kan genieten…

Als je iets niet prettig vind, moet je het vervangen met iets dat je wel fijn vind. Ik neem aan dat hij het voor jou doet en hoopt dat jij het fijn vind. Maar ik was in het begin ook met zoveel andere gedachtes bezig als mijn vriendje tussen mijn benen bezig was, dat ik er ook niet echt van kon genieten.
Maar het zat vooral tussen mijn oren.
Toen ik zorgde dat, als er een kans in zou zitten dat hij me zou gaan beffen, ik in iedergeval schoon was, hoefde ik me daar al geen zorgen over te maken. Mijn vriendje zei toen dat hij het ook echt lekker vond. Toen had ik ook zoiets van "nou ga ik gewoon eens mijn gedachtes aan de kant zetten en voelen wat ik nou voel (vage zin.). En hij vind het lekker en niet raar om te doen (anders zou hij het ook niet doen). Zo kon ik er steeds meer van genieten. Nu wil ik bijna niet meer zonder haha

Ik vind het ook niet zo speciaal eerlijk gezegd haha.

Word er niet warm of koud van.