Ik kan niet boeren

Hallo,
Ik heb mijn hele leven volgens mij nog nooit echt een boer gelaten. alleen van die muizenzuchtjes die je alleen kunt horen als je met je oor er bij zit. en dan word je heeel opgeblazen en misselijk. heeft iemand dat ook? en wat doe je er aan… -.- moet ik naar de dokter? want ik heb het heeel vaak.

muizengeluidjes ö :grinning: haha

ik zou als je er last van hebt, toch eens voor naar de dokter gaan, of als je het niet zo belangrijk vind kun je ook gewoon het eens er over hebben bij je volgende doktersbezoek ofzo?

Nee sorry dat heb ik nooit, kan gewoon boeren =P

Muizenzuchtjes klinkt wel lief trouwens

Aan de ene kant ook wel handig, hoef je niet te boeren als je cola drinkt in het openbaar :'D

Maar bij baby’s werken meestal van die klopjes op je rug, en als je er veel last van heb kan je de dokter nog proberen.

lastig… misschien kun je eens proberen je buik/maag te masseren. Misschien stimuleer je zo de lucht.

Kun je wel ‘lucht happen’ zoals je mensen soms ziet doen als ze een boer willen laten? ik kan het niet echt uitleggen maar misschien kun je dat proberen?

kan ik ook niet, maar heb er geen last van ofzo

dat heb ik ook, precies hetzelfde! en iedereen denkt altijd dat ik netjes ben en geen boeren durf te laten en alles inhou, maar ik kan het gewoon niet…
is dat ernstig dan?

-

-

haha dat heb ik nog nooit gehoord,
maar 't is heus niks ernstigs hoor,
wees blij dat je niet op ongemakkelijke momenten plotseling een boer kan laten :stuck_out_tongue:

idd en inplaats daarvan kan ik wel weer goed scheten laten>.>
Oke dit staat heel raar.

Iewl ja mijn moeder kan dat ook niet en dan gaat ze soms van die vieze kotsgeluiden maken ofzo omdat ze er anders misselijk van wordt. Echt goor. Achja, ik zou naar de dokter gaan als ik jou was.

IK kan het ook niet… & volgens mij ga je er heus niet dood van hoor :face_with_raised_eyebrow:

hahahahaahah ik ook

lol heb ik ook =D

ik kan ook niet boeren, nouja ik boer echt heel weinig! als het me echt dwars zit probeer ik het maar, maar het is niet zo dat ik ze nooit laat en bij mij zijn het ook van die muizenzuchtjes =P

Maar laat je dan niet veel meer van onderen?

Oke beetje rare vraag misschien.

:laughing:

Huh dat lijkt me echt raar… maar ik denk niet dat het ongezond is hoor…

Oh ik zou het echt heel fijn vinden als ik dat had. boeren laten is niet altijd even leuk :stuck_out_tongue: