ik kan niet alleen zijn.,

ik weet niet meer wat ik moet doen.
ik mis mijn ex heel erg ondanks dat hij heel veel fout heeft gedaan dat echt niet normaal is.
hij heeft nu een nieuwe vriendin en ik heb hem al een maand niet gesproken…

ik mis hem zo erg en ben bang dat ik hem nooit meer ga zien of spreken omdat ik hem nergens meer tegen zal komen want hij gaat op een andere plek uit en zit op een andere school ook denk ik dat hij nu eindelijk eens een keer een lange relatie heeft, en ik denk dat hij hierdoor niet meer tegen me zal praten :frowning_face:

maar het zit nu dus zo, ik kan gewoon niet allen zijn en dat haat ik.
altijd als ik met niemand bezig ben ofzo verveel ik me zo erg, ook vind ik het dan gewoon echt saai om uit te gaan. deze vakantie is echt verschrikkelijk omdat ik me zo verveel zonder mijn ex of iemand anders…
maar ik ben bang dat ik heel lang niemand meer ga vinden omdat ik heel lang met mijn ex bezig ben geweest en ondertussen ook niemand anders tegen gekomen ben,

wat moet ik nu doen als ik niet eens aleen kan zijn…

Spreek lekker met je vriendinnen af en ga een middagje shoppen, hou een meidenavond of ga naar de bioscoop.
Zorg voor een beetje afleiding. :slightly_smiling_face:

Je kan je inschrijven op een datingsite, of je kan de hot or not app downloaden, daar kan je foto’s van jongens/meiden zien en dan op hot or not klikken. Als jullie allebei op hot hebben geklikt kunnen jullie praten. Je moet er wel rekening mee houden dat er meerdere mensen je foto kunnen zien. Of ga uit met vriendinnen, daar zijn genoeg leuke mensen.

Lief schatje! :hugs:
Misschien veel met vriendinnen doen? :slightly_smiling_face:

Ga lekker wat met vriendinnen doen! Zorg ervoor de je lekker de hele dag bezig bent,
Ook is het altijd goed om een lekker uit te gaan huilen, met lekkere huil films en ijs.

jij bent mij.
sorry geen advies :’)

Ik herken me hier wel een beetje in, het is gewoon veel leuker om met een jongen ‘bezig te zijn’. Toch denk ik dat de oplossing is om gewoon eerst tevreden te worden met je eigen leven en met je eigen ik, en je dan pas (weer) op jongens te storten.

Dit komt me zo bekend voor. En ja, je kan lekker afspreken met je vriendinnen, shoppen e.d. Maar dat is natuurlijk nooit hetzelfde als met je (ex-)vriend. Toch moet je inderdaad proberen weer je eigen leven terug te vinden, hoe moeilijk dat ook is.

Even stoppen met jongens tot je over je ex heen bent. Zoek afleiding.

Dat ja. Als je goed in je lijf zit en niet echt ’ op zoek’ bent, straal je dat ook meer uit.

Om eerlijk te zijn, ik denk dat jij je ex helemaal niet leuk meer vind, maar de gedachten om niet alleen te zijn. Je hebt hem al zolang niet gesproken. Ondanks dat mensen denken dat ze nooit zullen vergeten over een persoon vergeet je al gauw dingen zoals hoe zijn stem klink, hoe hij er precies uitziet en hoe zijn lichaamstaal is.

Willen is kunnen. Wil jij je rot voelen, omdat jij alleen ben? Of wil je liever vrolijk zijn en onafhankelijk voelen? Als iets echt wil dan ga je er ook voor. Raap je zelf van de grond en ga er iets aan doen! Zoek je vriendinnen op, vind een nieuwe hobby (crea bea gedeelte kan je kijken voor ideeen) of ga iets leuks doen met familieleden.

toch hoop ik nog altijd dat mijn ex opeens een berichtje stuurt dat hij me mist

oke dat gaat nooit gebeuren iknow

ik probeer heel erg om afleiding te zoeken maar op dit moment lukt dit nog niet zo goed, omdat ik volgensmij gewoon heel erg afhankelijk ben van iemand die van me houd… :hammer:
bedankt iedereen!

Je zal het hoofdstuk dat je met je ex hebt gehad echt moeten afsluiten, hoe moeilijk het ook is ! Hij heeft zen hoofdstuk zo te zien ook afgesloten en jij kan dat dus vast ook. Ga iets met je vriendinnen doen , ook hartstikke leuk. Probeer jezelf tenminste af te leiden en ergens anders aan te denken. Dag bij dag ga je steeds minder aan hem denken. En je krijgt vast wel een hele lieve vriend waarmee je heel gelukkig zal zijn ; niet zoeken , je komt hem vanzelf tegen :heart:

oh dit heb ik ook, altijd het idee hebben dat je iemand moet hebben zeg maar. Gewoon om mee te praten en knuffelen enzo… Met vriendinnen is dit toch anders.

Wil jij dan afhankelijk zijn van iemand die van je houd?