Hey ladies!
Ik heb een probleempje.
Ik heb sinds vorig jaar juli een vriend. Met oud en nieuw afgelopen jaar heeft hij half in coma door de drank met een meisje gezoend wat ik hem uiteindelijk heb vergeven. Die maanden daarna ging het super tussen ons. Maar in de zomer kwam ik er achter dat hij stiekem met wat vrienden uit was geweest in Amsterdam waar ik niets van wist. Als ik erover begon bleef hij keihard liegen. Later kwam ik een berichtje in zijn telefoon tegen (ja ik weet het, fout van me) naar een meisje waarin hij zei: hey ben jij dat leuke meisje van gisteravond?. Ik schrok me dood en heb toen aan hem gevraagd hoe dit zat. Hij zei dat hij haar voor een vriend moest regelen. Later liet hij me een berichtje lezen waarin die vriend iets zei van: hey man, ik heb dr gevonden hoor, ze heet … Dus ik geloofde dat hij dat berichtje daarna naar haar had gestuurd voor hem(stom!!!). Nou is het ondertussen ook al 3 maanden uit maar ik zie hem nog steeds veel en eigenlijk is het onofficieel wel weer aan. Nou was ik afgelopen weekend naar een feest met zijn vriendengroep (hij is op vakantie en dus niet mee) en hoorde ik ineens van een vriend dat hij die avond in Amsterdam met dat meisje heeft staan zoenen. Ik was echt gebroken en voelde me zo stom dat ik zijn leugens heb geloofd. Het is al wel een half jaar geleden dat dat was gebeurd. Ik heb hem dit weekend toen ik het hoorde meteen gebeld waarna hij na een tijdje toe gaf. Ik ben heel boos geworden maar op de een of andere manier vergeef ik hem alles. ‘Vroeger’ loog hij heel veel. En pas vroeg ik of ik nu echt alles wist, zodat we een schone nieuwe start konden maken. En nu kom ik weer achter een leugen.
En het is heel makkelijk zeggen: laat die jongen los, wat een lul. Maar ik houd zielsveel van hem en ik kan het niet eens volhouden om hem een dag niet te appen.
Wat moet ik doen?(
Sorry voor dit te lange verhaal.
Xxx