ik kan mijn ex maar niet vergeten

Hallo iedereen
ik heb een super leuke vriend , hij is gewoon helemaal perfect , we hebben nu een maand maar nu kunnen jullie denk ik al raden wat er aan de hand is … Ik heb namelijk een ex en op een of ander manier kan ik hem maar niet vergeten , elke dag zie , hoor of doe ik dingen wat me aan hem doet denken . Ik krijg hem gewoon maar niet uit me hoofd ! Hij heeft me uitgescholden voor slet , verwijdert van Facebook , hij blowt , verteld aan al ze vrienden dat ik preuts ben ( omdat ik geen sex wou :p)en als ik hem zie doet die net alsof die me niet ziet maar nog steeds kan hem niet vergeten

heeft iemand misschien tips ?

hmm, je bent gewoon nog niet over je ex heen. maar voel je wel echt iets voor je vriend? of doe je het alleen maar om je ex te proberen te vergeten?

als ik jou was zo ik gewoon heel veel leuke dingen met je vriend en vriendinnen gaan doen, en ontwijk hem en de dingen wat je aan hem herinneren :slightly_smiling_face:

goodluck haha

als je nog iets van hem hebt qua spullen of foto’s, verwijder die! hij lijkt me niet echt aardig als ik lees wat ie heeft gedaan, dus hij verdient jouw aandacht dan ook niet.

Hmm dit is niet echt eerlijk tegenover je vriend denk ik. Als hij je terug zou willen, zou je dan je vriend dumpen?

je wil geen seks, maar toch scheld hij je uit voor slet, haha okay…

als jij jezelf de vraag stelt: bij wie wil ik liever zijn?
wat is dan je antwoord?

Ik zou het niet uit maken met mijn vriend voor me ex omdat ik gewoon weet dat mijn vriend zo veel beter is dan m ex en ik ben ook echt gek op me vriend maar toch blijft me ex in me hoofd , ontwijken lukt niet echt want we gaan naar de zelfde sport school en feesten en als ik hem dat niet zie vraag ik me af of hij ook nog zo veel aan mij denkt . Ik voel me zelf gewoon super stom , ik heb gewoon alles om gelukkig te zijn , elk meisje droomt van zo een vriend die ik heb en wat doe ik !? Ik zit met me hoofd bij me ex :frowning_face:

Als je aan hem denkt, probeer dan even niet de leuke dingen te herinneren, denk weer even aan alle slechte dingen, het kan ook goed zijn om je even boos te voelen. Steeds als je er aan denkt, zet de gedachte weg, en denk weer aan wat hij allemaal zei tegen je en zijn slechte kanten… En gewoon lekker genieten van je vriendje, die ex vergeet je vanzelf wel! Geef het tijd.

Ik weet hoe je je voelt, heb t zelfde. Maar zoek afleiding, doe veel leuke dingen met je nieuwe vriend en vriendinnen…

Dit vind ik eerlijk gezegd gewoon niet zo leuk voor je vriend. Je ex is dan fout bezig, maar jij eigenlijk ook… Als je eerlijk bent zou ik toch even tegen je vriend zeggen wat er aan de hand is… Je vind je vriendje dan wel perfect, maar het gaat meer om op wie je verliefd bent. Natuurlijk is het niet goed om met je hoofd bij je ex te blijven, die jongen is gewoon echt niet leuk. Geef jezelf wat tijd, een tijdje zonder vriendje kan toch ook geen kwaad? Eerlijkheid is het belangrijkst…

Oja: Love doesn’t need to be perfect, it’s just need to be true :slightly_smiling_face:

dat is zeker een goeie! ik heb zelf op een gegeven moment een lijstje in mijn hoofd gemaakt met de dingen die hij lief en goed deed en de dingen waarmee hij me heeft gekwetst… en dat waren er een hoop meer!! Hielp bij mij zeker

Het is al meer dan 15 maanden uit bij mij en ik ben hem ook nog niet vergeten…