Ik kan het echt niet uitstaan dat...

Haihaai (:

Gooi hier je frustratie eruit over dingen die je echt niet kan uitstaan!

Deze was er volgens mij al een x, maar ik kan hem niet meer vinden (ook niet met zoekfunctie)
Dus als hij er al is, plaats hier de link svp en gooi er een slotje op (:

dat ik nog heel veel hw moet maken. ARG!

dat ik zo’n slechte conditie heb… en ik wil in september de 10 km hardlopen!! Dat wordt echt hard trainen :'D

Dat mijn reep chocola boven ligt terwijl ik beneden zit.

Herkenbaar.

haha hoe bedoel je lui Xd

dat mijn hond op mijn bed heeft gepoept omdat ik te nog lag te slapen en haar niet had uitgelaten. Nu krijg ik een hele preek dat ik vakantie heb en dat ik de hond moet uitlaten

gooorr

Dat Adobe CS3 niet doet wat ik wil

Dat ik mijn vriend niet kan zien en dat ik dadelijk moet gaan werken :pensive:

dat ik niet weet wat ik aan moet met me ex;( iedereen zegt dat hij me terug wil… maar ik weet het niet!

dat een jongen uit m’n klas de Canon 1000D heeft terwijl hij niet eens weet wat ISO is en hij nooooit fotografeert (behalve dus die ene x dat ik hem zag, maar dat was met een schoolopdracht) en dat hij (de Canon) zooo fijn is en ik een KUTCOMPACTCAMERA heb.

dat ik me niet kan concentreren en ik nog zoveeeel economie te leren heb.

ik geen leuke film weet om te kyken :frowning_face:

Dat ik nu al geen zin meer heb om te leren, terwijl de toetsweek nog niet eens begonnen is.
Dat ik alle stencils die ik nodig heb om te leren, kwijt ben.
Dat al mijn vrienden al klaar zijn met school.

Dit lijkt inderdaad een beetje op het Ik erger me aan… topic.

ooh, die kende ik nog niet. ik dacht dat die andere ook ‘Ik kan het echt niet uitstaan dat…’ heette :stuck_out_tongue:
Maar wat is de link?
En volgens mij kan het denk ik geen kwaad dat er nog een is, aangezien ik die andere al een tijdje niet gezien heb, en er al een aantal mensen hierop hebben gereageerd (:
It’s up to the mod’s!

dat ik heel misschien op één tiende blijf zitten. Tenzij ik engels ophaal met de herkansingen. lekkere basis dan voor mijn examenjaar.

Bij jou ook al niet? Argh.

Dat leraren nog zoveel dingen opgeven in de week voor de proefwerkweek, belachelijk gewoon.