Dus ik was al een tijdje met een jongen aan het daten en het klikte heel goed, we appten dagelijks wel en hij deed heel veel moeite. Hij begon er zelf over dat hij nog niet zeker wist of het wat serieus kon worden maar dat hij me echt heel leuk vond. Ik ben best wel gekwetst door jongens in het verleden dus heb hem ook verteld dat ik het vertrouwen in jongens een beetje was kwijtgeraakt en hij garandeerde me dat hij niet zo was en het echt een kans wilde geven, dus ik geloofde hem. Nu heb ik hem vorige week vrijdag en zaterdag gezien en alles was nog normaal en gezellig enzo, hij toonde heel veel interesse en was heel lief, ik merkte dat ik toch best wel gevoelens voor hem had gekregen. Zaterdagavond/nacht na de date nog heel normaal en leuk geappt, maar sinds zondag doet hij opeens heel raar. Hij appt bijna niet meer en als hij appt negeert hij me opeens na een paar appjes heen en weer. Op mijn snaps reageert hij ook niet meer wat hij eerder wel steeds deed, en ook als ik zelf het gesprek begin laat hij het weer bijna meteen doodlopen, voel me ook veel te opdringerig als ik het gesprek begin dus daar ben ik ook maar mee gestopt, nu heb ik hem sinds hij me dinsdagavond opeens weer negeerde ook niet meer gesproken. Ik snap er helemaal niks meer van, moet ik 'm uit mijn hoofd zetten denken jullie?
Ik denk dat je hem wat ruimte moet geven om hem na te laten denken.
Gewoon over een paar dagen vragen wat er is? dat je merkt dat het minder soepel verloopt of zo. Misschien speelt het prive bij hem en gaat het over een paar dagen alweer als vanouds