ik kan hem niet vinden

Hey meiden,

ik heb een probleempje… nouja, een probleempje. ik zit er echt supererg mee.
10 maanden lang had ik een vriend. hád… het is uitgegaan. ik ben namelijk een enorme fan van Chris Brown (ik schrijf ook verhalen over hem, zijn liedjes staan 24/7 aan op mijn mobiel , in 2009 ben ik naar een concert van hem geweest…).
het is alleen een beetje uit de hand gelopen… mijn vriend wist wel dat ik fan ben can Chris Brown, maar afgelopen weekend liep de emmer over voor hem.
omdat mijn ouders een weekendje weg waren, hadden we het huis voor onszelf. ik ben niet zo van het uitgaan en van het feesten geven in huis (straks maakt iemand spullen kapot, mn ouders zullen me dan nooit meer alleen laten.)
we besloten dus om er een gezellig weekend met zn tweeën van te maken. filmpje aan en op de bank liggen dus!
wat er gebeurdde… ik drink eigenlijk nooit, maar in de kelder hebben we een paar flessen wijn en andere soort drank gevonden. mijn ouders merken toch niet dat er iets weg is, dus we hebben een paar flessen meegenomen naar de woonkamer en zijn gaan drinken.
nouja, na een tijdje hadden we best veel op en ik voelde me best aangeschoten. ik voelde me goed! alsof de wereld om me heen wegviel.
ik heb toen seks gehad met mijn vriend. maar tijdens de seks riep ik ‘chris!’. je raadt het al, zo heet mijn vriend niet.
hij werd echt enorm boos en zei dat het echt te ver ging als ik ook tijdens de seks over Chris Brown fantaseerde. ik nam het niet zo serieus en lachte een beetje.
mn vriend vertrok naar huis… doei leuk weekend.
hij heeft me een paar dagen genegeerd en woensdag hebben we gepraat. we hebben een break genomen
nouja, ik herinnerde me het gevoel van de drank en eigenlijk wilde ik dat wel weer. even lekker alles om me heen vergeten en genieten.
ik zei tegen mijn ouders dat ik naar mn beste vriendin toeging, maar woensdagavond ben ik stiekem naar een café gegaan hier.
daar ben ik een beetje gaan drinken en gezellig aan de praat geraakt met een paar jongens.
en toen, wow! daar liep chris brown! hij leek er echt precies op en sprak ook alleen engels.
door de drank was ik al wat losser geworden en van het een kwam het ander… ik nam hem mee naar huis.
daar hebben we seks gehad , echt mn droom kwam uit! de volgende ochtend was hij alleen wel weg… misschien moest hij zn vlucht halen, idk.
mijn ex wilde vandaag praten, maar ik vertelde wat er gebeurd was en ipv het mij te gunnen zei hij alleen maar dat het chris brown niet was en ik dat gewoon dacht door dr drank. wat een misgunner. hij maakte het uit met mij.

dus nu de vraag:
hoe contacteer ik Chris?
via twitter lukt het niet… help??

Gewoon niet.

omg

kidding me …

Ik heb zijn telnummer, ik sms hem wel voor je :hugs:

hahahaha :")

NOu gewoon zijn manager bellen? an je vastbwel op internet vinde of yn platemaatshppij?

ik hoop dat lukt

Misschien kan je proberen z’n management te contacteren? Of verschijn in de media met het bericht ‘HEB SEKS GEHAD MET CHRIS BROWN MAAR NU IS DIE WEG, HELP ME’

Sowieso dat deze kut en blobviskut dit samen doen en krom liggen

\y moe ect e ond houde hhoorrr

ik voel me al kut want mn visse zyn dood en dn doe e o
dit meise wilt chris weerzien e bent jaloers he

en wtf is er mis met jou?

OMFG JE HEBT ME DOOR :frowning_face:
Ik ben zó jaloers.
Ik wil die gast ook heel graag die zijn vriendin heeft geslagen.
Nee, ik wil geen chris
En jij kan niet typen, kneus

Chris is van mij :rainbow_flag:

Hahahahahahaha
zo’n hele lap tekst over je vriend
‘en dan nu de vraag,
hoe contacteer ik Chris?’

Hahaa ik denk echt gewoon beter niet.

Regel een date voor mij??!! ;$

Uhm nee, een klein stuk over der vriend en een groot stuk over dat ze chris in een café zag en dat ze seks hadden

Maar goed ook dat je vriend je dumpte, je bent beter af zonder hem. Hij gunde je Chris Brown niet? Jezus.

ga ik doen lieffieejj! :blush:

AHHAHAAHAHHA

‘misschien moest hij z’n vlucht halen’ hahahah oh jongens toch.