ik kan hem niet vergeten

ik ben al dik een jaar verliefd op mijn ex
we hadden een goede relatie alleen ik zag dat zelf niet.
het ging uit en toen besefte ik pas hoe veel hij voor me betekende.
maandje later vertelde die me dat die me terug wilden en ik wilde niets liever alleen we kwamen niet terug. en zo ging het steeds maar door en hij speelde spelletjes met me en vertelde allemaal leugens.
het brak mijn hart elke keer weer!
we hebben beide ook een tijdje een ander gehad, maar ik denk nog vaak aan hem.
maar ik moet hem echt vergeten want het komt toch niet meer goed, maar ik weet niet hoe? ik ben best onzeker en ook niet echt de knapste dus met andere jongens flirten gaat ook niet echt makkelijk. heeft iemand wat tips :$?

-verwijder alles op je mobiel,laptop van hem/jullie samen zoals foto’s en filmpjes
-ga leuke dingen doen met je vriendinnen zoals uitgaan waardoor je ook andere leuke jongens ontmoet
-probeer al het contact met hem te vermijden, maar wel normaal tegen hem reageren maar niet lange gesprekken of dingen als ‘ik mis je’
-probeer het zo weinig mogelijk over hem te hebben en als je aan hem denkt meteen aan wat anders denken

• gewoon zo veel mogelijk leuke dingen doen sterkte meis!

dubbel

dubbel

Ik herken het. Ik zit eigenlijk in dezelfde situatie. Dus beschouw dit maar als een upje!

ik heb hetzelfde gehad, precies! (alleen het dikgedrukte stuk)
mijn relatie was 2 jaar. en mijn ex liep al 4 weken achter mijn rug om achter een ander meisje aan. 2 maanden later dat het uit was hebben wij ook een periode gehad dat we elkaar terugwilde. maar dat gaat toch niet werken. omdat je dan alleen maar terugdenkt aan de leugens enz.

dus meis, het enige wat ik je kan zeggen ‘‘je hoeft hem niet te vergeten, maar je moet hem wel loslaten!’’
ik heb mijn ex losgelaten met heeeel veeel afleiding en heeel veeel vriendinnetjes!
je denkt dat je er niet overheen komt, maar dat komt helemaal goed!
succes!

dank jullie wel, haha voel me al een stuk beter! ik heb gelukkig geweldige vriendinnen en een beste vriend wat echt een schatje is en eigenlijk meer dan een vriend is dus wie weet! maar ik moet hem echt loslaten wil ook helemaal niets met hem te maken hebben

met een ex nemen is net als een boek overnieuw lezen, je weet al hoe het eindigt

Uit je hoofd zetten.
er bestaan genoeg jongens die beter zijn (:

^hierboven

geniet van het leven. Je bent beter af zonder hem:ja:. Geloof me, als jullie relatie alleen uit leugens bestond dan zal het alleen maar erger worden als je hem terug neemt. Hij is je niet eens waard. Er zijn genoeg leuke jongens, maar ik zou nu wel eerst even genieten en leuke dingen doen, en dan pas opzoek, ( of beter laat de liefde op je afkomen;)
x