-
Zoiets is altijd heel moeilijk om te verwerken. Maar ga niet je vriendinnen van je afduwen, want dat moet je juist niet doen. Je moet hem echt proberen te vergeten, en dat kan je het best met behulp van je vriendinnen door iets leuks met ze te gaan doen. Zulke dingen hebben tijd nodig. Ik weet precies hoe dat is, maar hoe meer lol je gaat maken, en hoe meer je probeerd om hem te vergeten, hoe sneller je over hem heen bent. En uiteindelijk kom je een veel leukere jongen tegen en dan denk je: Wat heb ik ooit in hem gezien?
Ik heb een beetje hetzelfde meegemaakt, maar bij ons is het weer aan gegaan en nu is het weer een half jaar goed!
Maar wel op voorwaarde dat de dingen die toen fout gingen nu zouden veranderen, en sindsdien is het niet meer fout gegaan…
Dus ik zou het er met hem eens goed over hebben wat je nou uiteindelijk wil, want een ‘open relatie’ is natuurlijk ook niet slim… je kan niet steeds zo door blijven gaan, dan zal je hem sowieso niet vergeten.
Dus óf probeer het opnieuw als jullie dat allebei willen (met goede afspraken), óf spreek gewoon af dat je elkaar een tijdje niet meer ziet zodat je hem kan vergeten. Het lijkt moeilijk maar uiteindelijk is het wel het beste voor je…
Iig wel een lastige situatie idd, succes ermee!
praat met je vriendinnen erover desnoods maar 1 vriendin zeg wat je probleem is en probeer hem toch te vergeten ga zo vel mogelijk mee met je vriendinnen (shoppen,school,zwemmen etc) probeeer alles vol te plannen probeer andere leuke jongen te vinden probeer niet meer met hem te praten en niet aan hem te denken als je er egt niet meer tegen kan neem een dagboekje/boekje en schrijf het helemaal vol over alles wat je dwars zit over hem en over wat je voor hem voeld
Ik was verlieft op een jongen maar hij zag mij niet zitten en ik heb t 1 jaar volgehouden en 2 dagboeken volgeschreven over hem ik had hem in de vakantie niet gezien en het was over
-
Wat ladyshaddix zegt.
Daarnaast zou ik ook al het contact verbreken. Gooi hem van fb, msn, wat ook als je maar niet telkens aan hem word herinnerd.
En ga veel uit, sta open om andere jongens te ontmoeten.
Er komt een tijd dat jij je ex helemaal vergeten bent, dus bereid je maar vast voor op die tijd want die komt er echt aan.
----
verbreek het contact, dat helpt als eerste al superveel.
en dan, tja, niets aan te doen. gewoon verder, en zo min mogelijk aan hem denken, weer wat met andere jongens doen en vooral geen contact met hem ehbben.
In een relatie moet je elkaar niet willen veranderen.
Je moet elkaar accepteren hoe en wie je bent.
Natuurlijk kun je bepaalde dingen wel aanpassen. Maar je kunt geen relatie instappen met het idee dat je elkaar moet gaan veranderen …
Geloof het of niet, je komt nog wel een veel betere jongen tegen. Dit is echt tijdverspilling. Je komt echt wel over hem heen, maar je moet het wel zelf willen.
Ik heb ook een soortgelijke situatie gezeten. Maar wat je juist niet moet doen, is je afzonderen van je vriendinnen. Hoe meer je dat doet, hoe meer/vaker je op hem terug valt. Ga uit, sta open voor nieuwe contacten, flirt met wat jongens. Dit helpt echt.
Ik heb na bijna een jaar ook nog gevoel voor die ene jongen. En ik merk dat hij dat ook nog steeds heeft.
dankjewel allemaal
sorry dat ik het heb weggehaald, maar ik ben bang dat vriendinnen me herkennen