ik kan hem niet vergeten

Haaai!

Ik zit met een super irritant probleem, namelijk deze:
Begint september ontmoette ik een jongen in de discotheek. Het was niet zomaar van schuren, omdraaien, zoenen. Maar we hebben eerst een uur lang gepraat voordat we gingen dansen en voordat we gingen zoenen. We hebben daarna nog onze nummers uitgewisseld, elkaar beloofd ons te gedragen (dus niet met anderen gaan) en afscheidszoen gegeven toen ik weg moest.
Hierna hebben we veel gesmst, gemsnd en gecamd, we hadden het een beetje over relaties en stuff. Hij flirtte ontzettend veel… We zouden afspreken, maar ik kon niet. Dus toen zouden we die week daarna gaan mits hij dan niet hoefde te werken, maar dan moesten we wachten tot vrijdag. Na die vrijdag was het contact ineens enorm verwatert, en dan vooral van zijn kant. Hij smste ineens niet meer terug, uiteindelijk zei hij dat hij het te druk had. Hierna heb ik hem niet meer gesmst (ook omdat zijn mobiel gejat was) en wel aangesproken via msn, maar daar was hij wel wat meer kortaf dan normaal. Totdat ik geen gesprek meer begon en ik hem nooit mee sprak.
Een maand hierna was ik weer in diezelfde discotheek, ik hem smsen of hij er ook was. Dat was hij. Uiteindelijk kwamen we hem tegen, hij gaf mij 3 zoenen, vroeg waar hij zijn jas kon laten en was weer weg. Heb hem verder wel 1x gezien, maar niet meer gesproken.
En nu, na 2 maanden zit hij nog steeds in mijn hoofd. Vooral met de vraag: Wat heb ik fout gedaan?
Hij is ook een van de weinige jongens waarmee zoenen écht goed voelde. Eerst dacht ik dat dit gevoel wel weg zou gaan, maar het blijft toch knagen.
Als ik hem nu via msn vraag, wat de reden is voor het verwateren van het contact, voel ik me zo stalkerig.
Wat moet ik doen? Of wat kan de reden zijn? Tips om hem echt te kunnen vergeten?

xx

heb je nou met hem gedate of niet? dat kan ik er niet zo goed uithalen.

maar ik denk dat hij je toch niet zo’n leuk meisje vond als hij dacht. misschien klikte het van zijn kant niet echt

@ Meeuw, dan vraag ik me toch echt af waarom hij dan in het begin wel zo enthousiast was naar haar toe.

Maybe werkt hard to get bij hem?

Idd, of hij heeft iemand anders ontmoet.

nouja hij is gewoon zijn intresse verloren. hij had haar anders verwacht. dat heeft toch iedereen wel eens? denk je he dat is een leuke jongen. en in het begin is het ook wel leuk, maar als je hem beter leert kennen ishet een sukkel

Ik zou het hem gewoon vragen! Anders blijf je ermee zitten en kom je het nooit te weten. En stalkerig komt het sowieso niet over hoorr, vind ik dan.

Hmm ja als je het zo bekijkt. :stuck_out_tongue:

Ik zou het niet via msn vragen, maar als je hem tegenkomt gewoon vragen waarom jullie elkaar opeens veel minder spreken.

Dat hebben jongens bij mij trouwens ook wel eens gehad, dat ik ze eerst veel sprak en toen opeens helemaal niet meer, ookal bleef ik ontzettend mijn best doen. Meestal duurde het voor hun dan gewoon te lang voordat er actie kwam en verloren ze hun interesse.

Gewoon vragen, het is super normaal dat jij een beetje duidelijkheid wil over waarom hij zo doet.
En aangezien de meeste jongens dan een heel vaag antwoord geven, moet je gewoon doorvragen tot je weet wat je wil weten.
En als je het liever niet in rl wil vragen, bel hem dan. Desnoods met de telefoon van een vriendin, zodat hij je nummer niet herkent

Hij is gewoon zijn interesse verloren. Zo zijn jongens. Hij vond je waarschijnlijk een heel leuk meisje, maar het afspreken kwam er niet van en nu heeft hij misschien een ander meisje op het oog of is hij gewoon veel met zijn vrienden. Je kan proberen in contact te komen met hem, spreek hem in de discotheek weer eens aan of als je hem tegen komt. Of je kan het gewoon lekker hierbij laten. Oh, en je zegt dat je hem niet kan vergeten, maar dat is niet waar, je KAN hem wel vergeten, maar je bent te naïef om hem te vergeten.

^^ben het helemaal eens met je stukje maar om te zeggen dat ze te naiëf is vind ik wel kort door de bocht hoor.

Ik zou hem vragen wat je hebt gedaan/wat er is. Als je het weet, kun je hem misschien vergeten. Nu blijft die vraag maar in je hoofd hangen en dan zul je hem nooit vergeten.
Misschien is het wel een eikel, heeft ie geen goede reden, maar dat is voor jou een goede reden hem te vergeten.

Ik snap wat je bedoeld. Alleen het komt er wel op neer dat ze naïef is. En dat bedoel ik totaal niet bot. Maar als je jong bent kan je eigenlijk niet spreken over een jongen die je niet kan vergeten, zeker als je niks met hem hebt gehad. Je DENKT (naief) alleen dat je hem niet kunt vergeten, en daarom doe je geen moeite, maar ze kan hem echt wel vergeten als ze haar best daarvoor doet.

Ik had de OP ind niet zo duidelijk geschreven, maar we hebben geen date gehad. Eerst zouden we daten op een dinsdag, maar toen kon ik niet. Maar die dinsdag daarna kon ik wel, maar hij moest nog kijken of hij kon. Hij zou dat vrijdag weten, ik had hem toen weer gesmst. Maar daar heeft hij toen nooit meer op gereageerd. Ik heb daarvoor nog 2 smsjes verstuurt waarvan ik op 1 een antwoord kreeg. En dus is die dinsdag daarna ook niet door gegaan, want het moest dan van zijn kant komen.

@ livethegoodlife: Ik snap waar je vandaan komt, maar ik heb het zeker wel geprobeerd. Ik wou eerst al een topic openen 2 weken nadat het gebeurd was,maar ik wou het eerst zelf proberen. Ik heb echt mijn best gedaan; naar andere jongens gekeken, ergens anders uitgaan, niet meer zijn hyve bezoeken etc. Maar na 2 maanden zit hij nog steeds in mijn hoofd en nu ben ik het zat.

Trouwens echt bedankt voor de reacties! Zulke goeie reacties had ik echt niet verwacht :grinning: Ondanks dat dit waarschijnlijk het zoveelste topic over dit onderwerp is.

Hij woont niet enorm dichtbij, dus de kans is zero dat ik hem tegen kom op straat oid. Ik kan wel weer naar die discotheek gaan waar ik hem ontmoet heb, maar moet hij er ook zijn. Ik zal wel mijn vriendin overhalen. Mar ik denk wel, dat als ik hem tegenkom dat ik niks durf te zeggen.
Haha bellen zou ik ook eng vinden denk ik, ook omdat wij eigenlijk nooit belde. Via sms kan niet he? Want is dat ook niet prettiger voor hem, kan hij erover nadenken ofso voor hij antwoord?
Dat wordt dus mijn moed bij elkaar rapen denk ik…

Dat hij een ander meisje had gevonden had ik ook al een vermoeden van. Op zijn hyves kan ik niks over een meisje vinden en in zijn msn naam staat alleen zijn naam, haha.
Als ik hem aanspreek (wat ik laatst had gedaan) dan doet hij wel gewoon normaal, niet kortaf ofso. Maar het moet zegmaar wel constant van mijn kant komen.

@ Kaashaas: Ind, het is niet zo dat ik verwacht dat we “saampjes” komen, maar ik snap gewoon niet wat er fout is gegaan, dat frustreert echt.

Woow, hele lange post.