Haaai!
Ik zit met een super irritant probleem, namelijk deze:
Begint september ontmoette ik een jongen in de discotheek. Het was niet zomaar van schuren, omdraaien, zoenen. Maar we hebben eerst een uur lang gepraat voordat we gingen dansen en voordat we gingen zoenen. We hebben daarna nog onze nummers uitgewisseld, elkaar beloofd ons te gedragen (dus niet met anderen gaan) en afscheidszoen gegeven toen ik weg moest.
Hierna hebben we veel gesmst, gemsnd en gecamd, we hadden het een beetje over relaties en stuff. Hij flirtte ontzettend veel… We zouden afspreken, maar ik kon niet. Dus toen zouden we die week daarna gaan mits hij dan niet hoefde te werken, maar dan moesten we wachten tot vrijdag. Na die vrijdag was het contact ineens enorm verwatert, en dan vooral van zijn kant. Hij smste ineens niet meer terug, uiteindelijk zei hij dat hij het te druk had. Hierna heb ik hem niet meer gesmst (ook omdat zijn mobiel gejat was) en wel aangesproken via msn, maar daar was hij wel wat meer kortaf dan normaal. Totdat ik geen gesprek meer begon en ik hem nooit mee sprak.
Een maand hierna was ik weer in diezelfde discotheek, ik hem smsen of hij er ook was. Dat was hij. Uiteindelijk kwamen we hem tegen, hij gaf mij 3 zoenen, vroeg waar hij zijn jas kon laten en was weer weg. Heb hem verder wel 1x gezien, maar niet meer gesproken.
En nu, na 2 maanden zit hij nog steeds in mijn hoofd. Vooral met de vraag: Wat heb ik fout gedaan?
Hij is ook een van de weinige jongens waarmee zoenen écht goed voelde. Eerst dacht ik dat dit gevoel wel weg zou gaan, maar het blijft toch knagen.
Als ik hem nu via msn vraag, wat de reden is voor het verwateren van het contact, voel ik me zo stalkerig.
Wat moet ik doen? Of wat kan de reden zijn? Tips om hem echt te kunnen vergeten?
xx