ik kan hem niet vergeten

hooii,

jullie hebben vast meer topics van mij gezien, het spijt me dat ik er zoveel maak,
maar ik hou het niet meer vol,
ik heb een hele lieve jongen ontmoet een halfjaartje terug, ik zie hem denk ik 4 dagen per week op school, en praat maar 2x per week denk ik met hem, er gebeurt zo weinig,
ik heb z’n nummer al, maar dat was geen eerste stap, mijnn vriendin had een groepsapp gemaakt met nog wat jongens en meisjes die we ontmoet hadden die avond, heel gezellig, ne ik heb wat met die jongen gepraat, wat hoi en hgh niet veel, ik heb al een paar keer samen met mijn vriendin aan hem en zijn vriend gevraagd af te spreken, elke keer moet een van ons nablijven ofzo :dry: of komt t er gwn niet van. ik heb hem nu al 2 weken niet gesproken, ik weet niet wat ik moet doen,

ik weet t gwn niet meer,

wat kan ik doen ( echt, ik wil niet horen vraag hem uit!)

Maar wat wil je nou? Wil je dat het wat wordt? Wil je hem vergeten?

En waarom wil je niet horen dat jij hem moet vragen? Als JIJ verandering wil in de situatie moet JIJ wat doen.

Je kan twee kanten op: Je raapt alle moed bij een en neem contact met hem op of je laat het erbij zitten en vergeet hem zo snel mogelijk.

dat was de vraag, wat kan je nogmeer doen dan hem mee uitvragen, een praatje maken? dat doen we elke dag en er gebeurt alsnog niks, ik sta denk ik zo voorschut als ik hem mee uitvraag hij zegt sowieso nee :rage:

Maar als hij nee zegt, dan is hij niet in je geïnteresseerd. Je kan hem moeilijk dwingen om je leuk te vinden. Dus: Move on!

Hoe weet je zo zeker dat hij nee zegt? Je hebt het toch nog niet geprobeerd?
Als ik jou was zou ik weer wat contact met hem zoeken en dan vragen of hij eens wat leuks met je wilt gaan doen.

Tja, dan moet je hem toch maar vergeten als je het niet wilt. Als hij het niet uit zichzelf vraagt en jij ook niet, dan wordt het vrij lastig. Heb je wel via whatsapp nog verder contact met hem ofzo? Of je vraagt hem met een paar van zijn vrienden en een paar van jou vrienden om een keertje iets leuks te doen. Veel meer kan je niet doen denk ik

heeei,

je kunt op whatsapp meer praten, elkaar beter leren kennen door bijvoorbeeld vragenlijsten.
zo kom je er achter wat hij leuk vind of je de zelfde interesses heb etc.
je vraagt dan om de beurt een cijfer, en de ander beantwoord het.
ik hoop dat je hier wat aan heb :wink:

hier onder heb ik een vragenlijst neergezet:

Vragenlijsttt, om elkaar beter te leren kennen!
1: heb je huisdieren?
2: doe je aan een sport?
3: heb je broertjes of zusjes
4: wat heb je liever: iphone of samsung
5: hou je van game?
6: wat is je lievelings game?
7: wat wil je later worden?
8: rijk of gelukkig
9: ben je verliefd?
10:lievelings film
11: wat zijn je hobby’s
12: irritatie meiden
13: irritatie jongens
14: wanneer ben je jarig?
15: durf je me een knuffel te geven in het openbaar?
16: wat is je lievelingskleur?
17: wie is je beste vriend/vriendin
18: hoeveel relaties heb je gehad?
19: zouden wij ooit een relatie kunnen beginnen?
20: droomhuis
21: wil je later kinderen?
22: als wij samen een reis winnen, hoe zou die er uit zien?
23: wat dacht je toen je me leerde kennen?
24: hou je meer van horror films of romantische films?
25: chillen?
26: zit je vaker achter de tv of achter de pc
27: tablet of ipad
28: hoe zou je perfecte vakantie er uit zien
29: wat vind je van mij?
30: hou je van me? :stuck_out_tongue:

succes (;

Goede vragenlijst voor als je je crush bij je weg wilt laten rennen.

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dafuq. Ga je richten op school ipv al die jongens. Misschien hoef je dan minder na te blijven. :’)

Na een praatje maken komt de fase van uitvragen, er zijn gewoon geen andere opties! Dus of je vraagt hem uit of er gebeurt gewoon niks. Klaar.

ik heof niet na te blijven, mijn virnedinnen meer :hammer:

Dan zeg je dat die vriendin moet nablijven en dan vraag je gelijk of hij misschien samen wilt afspreken? Als je nooit wat probeert dan komt er ook niets van.

precies dit :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:
en dan vooral vraag 19 en 30 … hahaah

dan blockt ie gelijk wahahahaha XD

Niet zo zeiken als je hem niet mee uit wilt vragen. jij wilt meer met m praten enzo dus jij moet die stap zetten, hij ruikt dat echt niet hoor.