Hee meiden,
Na 1,5 jaar een relatie te hebben gehad heeft mijn vriend gister via de telefoon verteld dat hij er geen zin meer in heeft. Ik ben hier zo kapot van en ik heb echt jullie steun nodig.
Dit is het verhaal:
Mijn vriend en ik waren super gelukkig samen. We deden alles samen, spraken bijna elke dag af, gingen veel met elkaars familie om, elk weekend sliepen we bij elkaar, op bezoek met mijn ouders bij zijn opa in Duitsland, samen met zijn zusjes naar een concert van ons idool. We hadden gewoon een super goede band. Hij was heel erg onzeker en wou mij nooit kwijt en hij was altijd bang dat het uit zou gaan. Hij was altijd heel beschermend en soms wel een beetje jaloers. Wat ik helemaal niet erg vond, ik vond het juist fijn want ik wou hem ook nooit meer kwijt. Ik zag echt een toekomst in hem, voor mijn gevoel was hij de ware. Totdat een maand geleden ik ontdekte dat hij met een meisje appte. Een meisje die hij niet in het echt kende en had ontmoet in een game. Ik was helemaal van slag, want zo kende ik mijn lieve vriendje helemaal niet! Hij was altijd juist zo bang dat ik een ander vond en met een ander appte. Ik ben hierdoor verward naar huis toe gefietst en was boos, verdrietig, teleurgesteld en ik wist niet goed wat ik er mee moest. Ik heb het uit opwinding en adrenaline uitgemaakt. Wat een hele domme fout was, maar op dat moment was ik helemaal van slag.
En toen begon het gezeur. Toen wou hij me weer terug en had ik er geen zin in, en dan wou ik hem weer heel graag terug en had hij er geen zin in. In die periode is hij ook voor het eerst een paar keer uit geweest en heeft hij met meerdere meisjes gepraat. Ook hebben we heel veel gepraat en afgesproken. Maar telkens werd ik weer boos op hem dat hij nu al met andere bezig was. Hij gaf aan dat het alleen maar vriendschappelijk was. Hij vertelde me dat hij van me hield en me ook niet kwijt wou. Hij wou even rust zei hij. We hebben 1 dag niet gepraat en dat was meteen de verschrikkelijkste dag van mijn hele leven. Ik kan niet zonder hem. Toen hebben we afgesproken en zijn we wezen zwemmen, uit eten geweest, wezen shoppen, met de trein ergens naartoe geweest. Het voelde allemaal weer perfect. Hij beloofde de meisjes te blokkeren en te verwijderen en hij wou zich focussen op mij. We kregen weer een relatie, en we waren dolgelukkig. Toen ging hij uit (waar ik het al heel moeilijk mee had) en vertelde hij de volgende dag dat hij zijn nummer had weggegeven aan een meisje. Hij wist niet waarom hij dat had gedaan. Als ik vroeg vind je haar leuk ? Dan antwoordde hij; Het is wel een leuk meisje om te zien ja. Dit deed me gewoon heel veel pijn en hierdoor is het weer uit gegaan. Ook werd hij gestalkt door de vriendinnen van een meisje waar hij mee had gepraat end ie hij nu geblokkeerd had voor mij. Die meisjes appen hem steeds met vervelende berichten etc. We hadden afgesproken dat hij me een screenshot van het gesprek zou sturen en me vertellen als het weer gebeurden. Ik huilde elke avond ook al was ik boos op hem. Hij wou mij heel graag terug en we spraken weer af. Toen kregen we weer wat. Mijn moeder vertelde ik niets wat zo’n stoplicht relatie komt best dom over… Hij daar in tegen heeft wel alles verteld aan zijn ouders, die zeiden dus ook; laat het gewoon want dit kan zo niet langer. Dat was heel erg pijnlijk voor mij…
Vorig weekend sliep ik voor het eerst weer bij hem. Het was super, wauw wat ben ik verliefd op die knappe jongen van me. Die ochtend bleven we nog even heerlijk knuffelend samen in bed liggen. Hij was foto’s aan het kijken op zijn mobiel en ik keek mee. We kwamen bij het mapje Whatsapp Pictures en toen zag ik ineens dat er 3 foto’s van hem stonden. Ik keek naar de datum dat ze verstuurd waren en het was een paar dagen geleden gebeurt. Ik vroeg; ‘Naar wie heb je die foto’s gestuurd’? Hij bleef zeggen dat een van die meisjes dat naar hem had gestuurd ofso, het was heel vaag want het waren foto’s van hem die hij zelf had gemaakt. Nu bleek dus dat hij nog wel contact had gehad met die meisjes waarvan hij had belooft het tegen mij te zeggen als ze weer wat zeiden of stalkten. En volgendsmij had hij die foto’s gewoon zelf gestuurd… terwijl we weer een relatie hadden!
Ik ben met m’n domme kop boos naar huis gegaan en heb het weer uitgemaakt. Ik weet het het is heel dom maar op dat moment krijg je gewoon een zwarte waas voor je ogen en weet je niet wat je in zo’n situatie moet doen. Ik was op een bankje gaan zitten dicht bij zijn huis om even alles te verwerken. Ik besefte dat ik nog een concert kaartje bij hem had liggen, want ik zou over een paar weken met zijn zusjes naar een concert gaan. Ik vroeg aan hem of hij die even wou komen brengen, en hij kwam. Ik was boos en zei, ja nu mag je wel weer weg gaan hoor als je niets te zeggen hebt. Toen is hij weg gegaan en nog na geschreeuwd : ‘Kijk maar in de envelop van het concert kaartje…’ Nou ik dus kijken. Zat er een notitie in met daar op; ‘Ik hou van je, wil je weer terug xxx.’ Ik besteedde er geen aandacht aan want ik was boos en er vol van overtuigd dat ik hem niet terug wou na alles. Nouja… na dat was hij er klaar mee zei hij, en vond hij het nergens meer op slaan en hij vond alles te ver gaan wat ik steeds dee enzo. Nu snap ik dat volkomen… maar toen niet. Ik wou hem weer heel graag terug, want hij was mijn alles, mijn leven, mijn aller liefste vriendje en ik miste alles zo erg. Ik hield nog zo erg van hem. Hij appte me heel erg veel en we hadden best vaak ruzies op WhatsApp. Ik vind het veel fijner om te bellen want dan hoor je iemands emoties. Elke keer als ik hem belde was hij chaggerijnig met dat ik hem te vaak belde enzo. Ik was elke keer zo verdrietig aan de telefoon en moest super vaak huilen. Dan zei hij dat ik niet zo dom moest doen en niet zo moest hijgen en half stikken aan de telefoon. Ik was gewoon heel erg verdrietig… Elke keer als ik belde werd hij bozer en bozer… Dit deed me nog veel meer pijn.
Eergister kon ik er niet meer tegen, ik moest mijn liever vriendje zien want ik miste hem zo erg. Hij betekend gewoon alles voor mij, echt alles. Om 7:00 in de ochtend melde ik me ziek van stage omdat
ik me zo kut voelde over hem. Vanaf 7:00 tot 8:00 heb ik hem alleen maar geprobeerd te bellen, ik wou hem zo graag spreken… Op een gegeven moment nam hij op, super boos dus omdat ik hem 50 keer had geprobeerd te bellen ofso… (tuurlijk snap ik dit maar hij moet ook snappen dat ik dit niet zomaar kan los laten, hij is me alles). Hij vertelde dat hij geen tijd had en dat hij ging aankleden en naar school ging. Toen heb ik opgehangen en heb ik me heel erg snel aangekleed. Ik moest en zou hem zien. Ik kon zo niet langer meer zonder hem. Ik ben op de fiets gestapt en naar de winkel gefietst waar hij langs moest als hij naar het station gaat. (Fiets ongeveer 30 minuten naar zijn huis). Onderweg vloog natuurlijk net op dat moment mijn ketting er af. Ik heb mijn kettingkast er af gerukt, m’n hele handen opengehaald, allemaal sneeën en bloed. Maar ik moest en zou hem zien voor hij naar school zou gaan. Ik ben naar die winkel gefietst en heb hem opgebeld waar hij was. (Hij wist niet dat ik daar was trouwens). Hij zei dat hij helemaal geen zin had en dat hij geen tijd had en dat hij naar school moest. (Maarja dat boeide mij niets ik wou mijn lieverd zien). Ik vroeg hem of hij een pleister kwam brengen voor mijn sneeën aan m’n hand. Even later kwam hij aangefietst en damn wat gaf dat een goed gevoel. Hij wou me een zoen geven maar ik had dat niet door want ik was met die pleister bezig. Toen zei hij dat hij weg moest en dat hij me appte als hij op school was. Hij zij ’ Ik hou van je '. Toen fietste hij weg naar het station. Ik ben achter hem aan gefietst en heb hem nog na gekeken toen de trein weg reed… Hij gaf me een knipoog…
Omdat mijn ketting er steeds afvloog ben ik 3 uur lang naar huis gelopen. Huilend. Ik had hem ge appt dat ik hem nu zijn rust zou geven omdat hij echt gek van me werd steeds en ik het alleen maar erger maakte. Ik heb hem de hele dag geen bericht gestuurd. Hij stuurde mij nog wel berichtjes. Waar ik was. Dat hij echt mij wou en mij ook niet kwijt wou. Dat hij van me hield en dat het allemaal goed zou komen. Hier heb ik niet op gereageerd omdat ik hem zijn rust wou geven. Tot die avond. Ik appte hem hoe het ging en hij was heel droog en kortaf… Hij vertelde; ‘Het voelde echt zo goed een dag rust’… Ik ging kapot om dat te horen. Waar was mijn lieve schat gebleven, hoe kan hij nou in zo’n korte tijd zo veranderen, waar is die zorgzame onzekere lieve soms jaloerse jongen gebleven ? M’n lieve vriendje…
Hij appte me dat hij het fijn vond die rust en dat hij met z’n vader had gepraat en die ook had gezegd dat hij hier niet meer door moest gaan. Ik belde hem van streek en huilend op (wat hij natuurlijk weer super irritant vond en dat ook liet merken). Ik vertelde hem dat ik alleen hem wou en niemand anders en dat ik hem nooit meer kwijt wil maar dat ik hem nu kwijt ben en dat het super veel pijn doet. Hij zei dat hij niet meer verliefd was en niet meer van me hield. Hierdoor moest ik nog harder huilen, het deed me zo veel pijn. Hoe kon hij nou 2 dagen geleden nog zeggen dat hij van me hield en me terug wou etc. Hij had zelfs nog op die notitie van dat concert kaartje geschreven dat hij van me hield en me echt terug wou !
Die dag er na had s’ochtends stage. Ik had hem die avond daar voor nog een heel lang berichtje gestuurd met dat ik van hem hield en hem terug wou en al onze mooie herinneringen en foto’s etc. En dat hij me nog een kans moest geven en dat ik wou bewijzen dat ik weer de oude wordt en niet meer zo veel zeur en overal op let en zo veel bel enzo. Ik beloofde hem die dag er na weer de oude te zijn. Nou, dus die middag appte ik hem gewoon weer met hartjes enzo, en was ik heel vrolijk. (Hij stuurde zelfs een kus smiley terug) Mijn dag kon niet meer stuk ! Hij vertelde dat ik wel kon komen die avond als zijn vriend weg was. Dus nouja, ik appte hem om half 8 of ik kon komen. Nee want hij mocht niet weg van z’n pa omdat hij te luidruchtig was geweest met het bellen met mij en dat dat niet kon zo laat in de avond nog… Dus ja hij had geen tijd zei hij en hij zei dat ik die dag er na wel mocht komen na zijn werk (vanavond dus). Ik kon er niet meer tegen en wou met hem praten, gewoon uitpraten, ik kan dit niet afsluiten zonder een gesprek te hebben gehad…
Ik belde hem op en vertelde dat we het echt moesten uitpraten. Hij werd boos met dat hij niet kon en of ik scheel was dat ik dat niet kon lezen ofso en dat we nu toch ook al praatte via de telefoon. Hij was echt woest. (Wat wel heel grappig was want hij noemde me nog steeds schat, waarschijnlijk wel per ongeluk omdat dat gewenning was, maar het was wel cute). Hij vertelde me dat hij niks meer met me wou en nu vrijheid had en single was en doen kon laten wat hij wou. Ik wou gewoon naar hem toe fietsen op dat moment en aanbellen en tegen z’n vader zeggen dat we gewoon MOESTEN praten. Dit kon zo niet langer, die spanningen tussen ons moesten weg. En dat kan alleen door een keer goed te praten.
Nouja ik had een brief geschreven van 3 a-4tjes. Ik had er een paar foto’s van ons bij gedaan en mijn geurtje er over heen gespoten. Ook heb ik die notitie die hij aan mij had gegeven waar op stond ‘Ik hou van je, ik wil je terug xxx’ er bij gedaan maar ik had er zelf nog bij geschreven ‘Ik wil jou ook terug xxx <3’.
Dus ik fietste naar hem toe, belde aan met me goeie moed, doet er niemand open. Er was niemand thuis. Ik hem een paar keer bellen. Neemt niet op. Okay, ik doe de brief wel in de brievenbus en ben weer naar huis gefietst, weer huilend. In de brief had ik ook geschreven: ‘Zoek alleen contact met me op als je me terug wilt of als je een gesprek wilt anders niet, want dan wordt ik weer verliefder terwijl ik je moet loslaten’. Ik appte hem dat als hij thuis was in zijn brievenbus moest kijken. Toen heb ik mijn mobiel uit gezet en nu net pas weer aan gedaan.
Dit waren de berichtjes die hij stuurde:
- Ben er.
- Okee is goed.
- Heerlijk jou geurtje
Toen heeft mij me zelfs nog gebeld. Maar ik had mijn telefoon uit staan.
Ik had in de brief gezet dat hij alleen contact moest zoeken als hij me terug wou of een gesprek wilde… Hij appte me gewoon nog door en zelfs met een hartjes smiley. Dus ik appte hem; ‘Zoek alleen contact met me als je me terug wil of als je een gesprek wil’ Toen zei hij; Okeee, doeii’ En nu heeft hij me dus geblokkeerd… Ik keek op z’n insta en ik zag dat hij al weer 3 andere onbekende meisjes volgde en onder hun foto’s van die duimpjes omhoog en hartjes ogen zette. Dit doet me gewoon zo veel pijn, die meisjes kent hij niet eens, wonen niet eens in de buurt en zijn 14 jaar oud, terwijl hij bijna 18 is. Daarom voelt het ook niet als een bedreiging dat hij wat met ze krijgt maar gewoon het gevoel dat hij zo iets onder hun foto’s zet.
Dit heb ik hem net ge smst:
-
Het spijt me lieverd, ik hou van je. Ik kan je niet los laten. Je bent mijn leven. Mijn leven is nu weg en kapot. Ik wil je terug, zo graag. Ik doe er alles aan. Ik mis je. Kom bij me terug, alsjeblieft. Maak mijn hart weer, lijm hem weer aan elkaar. Alleen jij kan dat. Want ik hou van je. Zielsveel.
-
Schat het maakt niet uit dat je met meisjes praatn. Ik wordt niet meer boos, ik zeur niet meer. Het maakt me niet uit dat je uit gaat. Het enige wat ik wil is jou terug. Ik kan je niet los laten. Ik kan het niet. We hebben al veel te veel mee gemaakt om dit zomaar los te laten. Doe wat je wil, net zoals vroeger. Maar kom bij me terug, alsjeblieft. Deblokkeer me op app. Alsjeblieftm ik geef te veel om je x
-
Ik ben niet gelukkig zonder jou. Ik wil niemand anders meer alleen jou. Ik wil nooit meer een ander echt. Want jij bent perfect, echt perfect. Ik knok voor jou tot ik er bij neer van. Wij zijn voor elkaar gemaakt.Ik geef je alle rust en ruimte net als vroeger, maar wel in een relatie. Want ik wil jou. Echt.
-
Kom bij me terug schat. Ik smeek het je. Die verliefdheid moet weer terug komen. Want het is er geweest. Ik doe er alles aan, echt alles! Ik vecht voor je boef.
-
Het maakt me helemaal niets meer uit wat je uitvreet met andere. Het boeit me niks. Ik wil jou. En ik moet en zal je terug krijgen.
-
Al die pijn, die andere, die kutdingen, ik vergeet en vergeef ze en kijk er langs heen. Jij bent de enige die me gelukkig maakt en het spijt me van alles.
-
Net zoals in het begin van onze ontmoeting. Ik negeerde je, en je boeide me niets, ik vond je irritant en vervelend. Totdat ik na een week besefte hoeveel je om me gaf. En wat ik ook deed en zei je gaf niet op. Nou schat, ik geef ook niet op. Nooit niet. Ik blijf voor je vechten tot ik je terug heb.
(Toen ik hem leerde kennen was ik nog niet over m’n ex heen. Ik ontmoette hem via Tinder en hij bleef me maar berichtjes sturen met hoe leuk en hoe mooi ik wel niet was terwijl ik hem gewoon negeerde want ik dacht dat ik mijn ex nog kon terug krijgen. Hij bleef voor me gaan ook al negeerde ik hem dagen lang, hij bleef vol houden, hij bleef rustig en lief.)
- Ik hou van je
Het klinkt allemaal zo wanhopig ik weet het… Maar ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen. Ik kan het nog niet vergeten en achter me laten. 1,5 jaar alleen maar bij elkaar en dan ineens niet meer. Dat kan ik niet beseffen. En verliefdheid dat binnen een paar dagen weg is kan ik ook niet beseffen. Dat kan gewoon niet. Het moet terug komen en ik wil dat de verliefdheid bij hem zo graag terug komt. Ik geloof echt dat dat kan… Ik weet alleen echt niet meer wat ik moet doen nu, hij reageert niet op mijn sms’jes want hij heeft geen beltegoed. Hij heeft me nog niet geblokkeerd op WhatsApp maar hij is ook werken dus het kan zijn dat hij er geen tijd voor heeft…
Het voelt gewoon nog echt alsof hij m’n vriendje is, en ik wil en kan hem echt niet los laten. Ik doe er alles aan om hem weer terug te krijgen, echt alles.
Weet iemand wat ik moet doen?
Sorry voor het lange verhaal maar ik moest hem ergens kwijt…
xx Een radeloos meisje.