Hey,
In de zomer van 2011 raakte ik in Frankrijk bevriend met een hele leuke jongen, hij heet even Piet. Hij zat in een groepje waarmee we bijna elke dag mee doorbrachten en zo leerden we elkaar dus in een korte tijd goed kennen. En toen werd ik verliefd op Piet. Ik was nog maar 11 jaar (13 geschat) maar ik kon hem niet uit mijn hoofd krijgen. Ik droomde over hem, als ik hem zag werd ik zenuwachtig en ik liep de hele dag rond met een raar gevoel in mijn buik. Ik vertelde het aan een vriendin die het echt niet aan Piet zou vertellen, want ik wist toch wel dat 13 jarige jongens niet op meisjes van 11 vielen. Maar natuurlijk, zo zijn de meeste meisjes, wist binnen no-time de hele camping het, inclusief familie. Hij nam me apart om te zeggen dat hij niet hetzelfde voelde, waardoor ik hem alleen maar liever vond bla bla bla.
En nu zijn we bijna 3 jaar verder en kan ik hem nog steeds niet uit mijn hoofd krijgen. Ik blijf aan hem denken, hem opzoeken op google, Facebook, blijf kijken op hij nu nog steeds geen Twitter heeft etc etc. Heeft iemand alsjeblieft tips om hem uit mijn hoofd te krijgen?
Kus Anne