Ik kan hem niet vergeten

Nou ja, ik was met Halloween op spokentocht gegaan met een paar vriendinnen. Ik voelde me die dag niet echt zo goed en na een tijdje kon ik echt niet meer. Er liep al een hele tijd een jongen de hele tijd voor ons en als wij stopten, stopte hij ook. (Blijkbaar was het een ex van mijn vriendin, maar dat was al 3 jaar geleden.) Dus, toen ik even niet meer kon kwam hij naar me toe en vroeg of hij me moest dragen, eerder die avond had hij ook al een soep voor me gekocht. Omdat ik hem niet kende zei ik dat dat niet moest, maar ik kon echt niet meer, dus heeft hij me de rest van de wandeling gedragen.
Aan het einde zei ik bedankt en gaf hem een kusje op z’n wang. Hij zo: ‘Is dat alles wat ik krijg?’, waarop ik antwoordde: ‘Ja natuurlijk, want ik ben geen slet!’ En toen moest hij wel lachen.
Later stuurden we elkaar wat op facebook en kwam ik er achter dat hij naar dezelfde fitness ging. We spraken een paar keer af, meestal gewoon even na school. Ik was dus bij hem thuis en hij wou voor me opzoeken hoe laat ik een bus terug naar huis had, maar ik zag z’n fb open staan en een gesprek met een meisje. Verder dacht ik hier niet aan, want dat is natuurlijk wel normaal.
Dat weekend zou ik samen met mijn ouders een weekend weggaan. Hij had al een paar keer gezegd dat ik gewoon thuis moest blijven en met hem moest afspreken enzo. Maar dat vonden mijn ouders geen goed idee natuurlijk.
Toen ik terug thuis was stuurde ik hem een berichtje, maar ik kreeg niks terug en de dag erna ook niet. pas op dinsdag kreeg ik een heel droog berichtje: ‘Sorry ik zit op de fitness ik was muziek aan het luisteren’ De zwakste smoes ooit dus.
De rest van de week stuurde ik hem dus niet meer, op woensdag ging ik naar de fitness en hij had wel door dat ik een beetje boos was, dus kwam hij even bij me zitten, maar ik ging er niet zo op in.
De week erna hoorde ik van iemand dat hij allemaal dingen had zitten vertellen over mij die helemaal niet waar zijn. Hij vertelde dat ik elke dag geil was en me voor hem had uitgekleed. Dat is dus nooit gebeurd.
Meteen belde k hem, maar zoals verwacht nam hij natuurlijk niet op. Wel kreeg ik iets later een berichtje met de vraag of ik gebeld had. Toen zei ik hem dat ik het niet vond kunnen dat hij geen contact meer met mij wou, maar wel allerlei onzin achter mijn rug zat te vertellen. Een nuttig antwoord kreeg ik hierniet op. Gewoon dat hij zat was en niet meer wist dat die dat had gezegd. Hij zei me dat het beter was dat we geen contact meer hadden. Alsof ik dat nog niet door had… Ik wou gewoon duidelijk maken dat hij dat soort dingen niet zomaar over me kon vertellen.
Maar goed, dit is dus in oktober tot midden december gebeurd. En tot nu toe liked hij altijd al mijn foto’s op fb enzo en op de fitness lacht hij altijd heel vriendelijk, maar we praten nooit meer. Ik heb hem wel eens gevraagd waarom dat hij nog steeds al mijn foto’s en nutteloze statussen liked en overal nog reacties op zet terwijl we geen contact meer hebben, maar echt een helder antwoord kreeg ik hier niet op. Ik begrijp hem gewoon helemaal niet…

Goed verhaal.

Ja die zou ik allang zijn vergeten. Je verdient beter.

Ik zit in precies zo’n situatie…
Geloof me, hoe moeilijk het ook is, vergeten is het beste ;(