Ik kan hem niet vergeten

Hoi girlsceners :slightly_smiling_face:

Vorig schooljaar zat er een jongen bij me in de klas, ik vond hem al vrij snel leuk en werd echt verliefd. We hadden het altijd heel leuk samen. Na een jaar geen move van een van ons tweeën had ik de moed opgegeven. Toen we ook elkaar de hele zomervakantie niet hadden gezien, wist ik wel dat hij me niet leuk zou vinden. Een vriendin van mij (die een goede vriend van hem is) had hem toen gevraagd of die iemand leuk vind. het antwoord was ja, en het was een ander meisje. Ik zag het al aankomen, maar toch was de klap best hard. Nu na een paar maanden, kan ik het maar niet vergeten. Steeds als ik hem zien zeggen we gewoon hoi enzo, ik blijf verliefd. ik heb geen idee hoe ik het kan vergeten. ik kan er maar niet overheen komen. Mijn vraag is dus: weet iemand hoe ik dit kan aanpakken, want t’s echt hopeloos… :frowning_face:

Ik was er laat maar zeggen een keer bijna overheen, maar toen kwam ik hem buiten school bij een musical tegen, wat gepraat gelachen, en ik was weer he-le-maal in love. terwijl ik weet dat het nooit iets gaat worden…

xx

Ik weet dat het stom klinkt en dat je er nu niks aan hebt, maar uiteindelijk gaat het vanzelf over, echt waar.

Ik heb hetzelfde :’) Shit…
Zie het als een up!

Me 2 :flushed:

Ik heb in de tweede echt een grote crush gehad. Uiteindelijk heeft hij me afgewezen en nu vind ik hem nog steeds leuk, we praten wel op msn maar hij wilt van mij advies over hoe hij een ANDER meisje moet aanspreken. Awkward. Maar ik zit wel in de zelfde situatie ja…

Vraag het gewoon aan hem? Hoe weet je nou zo zeker dat hij nou nog steeds dat meisje leuk vind? En anders friendzone je hem eerst. Als je vrienden bent, kun je elkaar ook leuk gaan vinden…

Ga eerst met veel vrienden leuke dingen doen: stappen, bios, filmavond etc.
Ga daarna met steeds minder tot alleen jullie 2 over blijven. (Hielp wel bij mijn ex bff)

Aaaah eindelijk iemand op dit forum die snapt waar ik al een half jaar over zeur. Ik heb geen tips voor je, hoe graag ik ook zou willen, ik kan mijn crush (met vaste relatie) maar niet vergeten. Ik heb er wérkelijk alles aan gedaan. Geloof ik. Ik blijf het topic wel even volgen, misschien komen hier nog nuttige dingen voorbij (:

oooh dat had ik 2.5 jaar geleden ook.
Doe alleen niet wat ik heb gedaan, loopt 9/10 x op iets heel ergs uit

Heel erg bedankt alvast voor de reacties (: , ik spreek hem eigenlijk bijna nooit meer… da’s alvast iets… het is wel kut, ik dacht echt zovan: aaah meant to be :frowning_face:
En waarschijnlijk (ik weet het niet zeker) vind hij dat meisje niet meer leuk of hij is nu ook heart broken, want dat meisje toont weinig interesse in hem. Al mijn vriendinnen zeggen ook, vraag het gewoon. Maarja,het is zo fk awkward als het nee sorry is. En we zijn wel gewoon soort van vrienden

heb hetzelfde, ik weet dat hij met andere meisjes ook bezig is, ik weet zoveel slechte dingen die hij gedaan heeft en de dingen die hij zegt iriteren me zo erg. maar ik kan hem maar niet vergeten. want soms gaat ie random weer lief doen, en me knuffelen en whats appen ofzo op momenten dat ik er bijna overheen ben. maar dat zijn nou eemaal jongens, en dat weet ik ook wel, maar het gaat vanzelf.

heb geen tips :frowning_face: wil ze wel graag, blijf dit topic maar volgen.
upje!

Wauw, dit heb ik ook zo erg. Het is nu precies een jaar geleden. Ik dacht dat ik hem in juni eindelijk vergeten was. Maar iedere keer zie ik hem weer en dan begint alles weer overnieuw.

damn feelings. :frowning_face:

Ook dat gevoel, dat je weet dat het nooit iets gaat worden, maar blijft hopen dat er iets gaat gebeuren. echt aaaaasdffghjjkl :rage:

Haha, ik herken je verhaal heel erg. Ik wou dat ik je advies kon geven om er overheen te komen. Ik heb lange tijd gedacht. ‘Pfoe, ik ben echt heel sterk, ik ben er eindelijk overheen.’ Maar ik word constant met hem geconfronteerd…

Och, zo verdomd herkenbaar… En dan maar blijven proberen in de hoop dat het wel wat wordt…
Bij mij gebeurde er een sprookje L:’)

ook dat gevoel dat je weet dat het nooit iets word, maar toch blijft hopen… echt aaaasgsdfghlk :rage:

klinkt heel stom, maar ik heb ook gewoon de hele tijd fantsiën in mn hoofd, dat er toch iets gaat gebeuren, moet ik echt mee stoppen mennn

Bij mij was het na lang dromen goedgekomen… Hij was uiteindelijk toch mn vriendje geworden

Wauw hoop dat het bij mij ook gebeurt :slightly_smiling_face:

…dat andere meisje is ook nog is bloedmooi, damn waar geloof ik dan eigenlijk in ?!