Ik kan hem niet uitstaan

Ik ben sinds een tijdje verliefd, op een lieve en leuke jongen, we wonen niet zo dicht bij elkaar maar toch komt hij naar me toe en dan gaan we wat leuks doen. Het gaat verder allemaal goed en hij zegt dat hij ook verliefd op me is geworden. Allemaal goed dus, alleen ik ben in het verleden erg vaak en diep gekwetst geweest en daarom heb ik moeite om anderen nog te kunnen vertrouwen. Ik weet wel dat hij het meent, want anders komt hij niet speciaal naar mij toe. Maar toch ergens van binnen ben ik bang dat hij gewoon tegen mij loopt te liegen en dat het op een dag mis zal gaan… Dan stort ik echt in. Ik heb dat tegen hem gezegd en hij begrijpt het goed en we doen gewoon rustig aan, niks aan de hand dus. Maar nu is er dus een vriend van hem en hij zit mij altijd te kloten, begint op msn gesprekken en zegt dat ik zijn vriend van hem afpak enzo. En dan opeens op een ander moment doet hij gewoon heel aardig? Ik snap niks van die gast en ik probeer het te negeren, maar vandaag opeens zei mijn crush tegen me aan de telefoon dat die jongen zegt dat het helemaal niet kan werken tussen mij en hem, omdat je niet verliefd kan worden op iemand die ver weg woont. Ik word zo chagerijnig van hem alleen ik durf er niks tegen te doen omdat het dus wel een vriend van mijn crush is. Ik vind het gewoon lijken alsof die kerel het zijn eigen vriend niet eens gunt. Ik word er doodziek van. Ergens door die gast word ik toch onzeker over hoe serieus mijn crush het meent… Hoe kan ik dit duidelijk maken en ervoor zorgen dat hij stopt?

Gewoon blokkeren en verwijderen, is toch niet zo moeilijk lijkt me.

Al gedaan maar hij blijft me aandacht zoeken en gaat soms ook lopen smsen ik wil gewoon weten waarom hij dit doet…

Waarom praat je er niet over met je crush?

Die gast is jaloers omdat jij nu een deel van jouw crush z’n aandacht eist. Een langeafstandsrelatie werkt wèl en je kan wel hartstikke verliefd zijn…En als je crush niet meer wilt omwille van zijn vriend, dan is het een sukkel.

btw, ik snap je helemaal als je zegt dat je angst hebt dat het mis gaat. Ik heb het ook, maar alles komt goed!

hij is jaloers omdat je met ander praat dat moet geen gevolgen op jou hebben
praat met hem laat in zien dat echt om hem geeft