[i]In de eerste zat ik bij een jongen in de klas die ik heel aardig vond en steeds aardiger vond worden, maar ik was toen nog niet zo met liefde enzo bezig.
In de tweede ging ik naar een andere school en zag en sprak ik hem nooit.
Toen ik in de 3de zat zag ik hem wel is in de stad of op de kermis en begon op msn te praten. Hij was heel aardig en lief, en vroeg om een xtje af te spreken. We hadden het leuk samen. Ik wou het sirieuser dus ik vroeg of die een relatie met me wou. Hij twijfelde geen moment. Alleen van me ouders mogt ik niet met jongens omgaan. En ik kon moeilijk steeds stiekem naar butien gaan… Dus ik maakte het uit, met veel pijn in me hart.
Ik kon niet langer zo leven, dus ik ging in tranen naar me ouders en zei dat ze het maar moesten accepteren, ookal was die buitenlands en 16. Me ouders vonden het heel moeilijk omdat ie buitelands was, maar acepteerden het.
Ik ging naar hem toe, vertelde dat het van me ouders mogt als hij wel een x met mee ging naar huis om me ouders te ontmoeten.
Ik was super blij…
Tot dat iedereen ging zeiken: me familiie zei 1000x dat buitelanders altijd alles doen en dat ik uit moest kijken, vrienden zeiden: hij is te lelijk voor jou, etc.
Ik werd geak van dat gezeik maar trekte me er niks van aan…
Ik vond dat me vriend ook tgn zijn ouders moest zegge dat ie een relatie me mij had, zo dat ik dan in de toekomst ook gwn mee naar zijn huis kon enzo…
Maar hij vertelde me dat ze ouders het goed vonden,maar dat ze er niks mee te maken wilden hebben en dat ie met het meisje buiten huis mogt omgaan.
Ik vond het een vaag verhaal, en ik wou niet dat ie wel gwn bij mij thuis zou komen en dat ze ouders er niks van wisten.
En bovendien was hij ook niet egt de knapste…
Ik maakte het uit, hij zei: ik wil dat je nu gwn doet net alsof dit allemaal neit gebeurt is en we zijn nu gwn weer vrienden die elkaar kennen uit de eerste.
Nu kan ik hem maar niet vergeten, ik kijk vaak op ze hyves enzo.
Maar ik weet als ik nu op msn praat en dit ga vertellen dat ie ook denkt wat wil zei nou en dat ie me raar vind.
[b]IK hou denk nog steeds van hem, maar ik weet egt niet wat ik nu moet doen…
[/b]xx meisje diet het effe niet meer weet…[/i]