Ik kan hem echt nie vergeten..

Haii ik heb een probleempje

Ik vind iemand al 4 jaar leuk sinds ik 12 was in marokko…wij gaan ook elke jaar naar marokko,maar deze zomer toen k hem zag vond ik hem echt heeel erg leuk en ik werd nog erger verliefd.
hij keek mij ook altijd heel leuk aan ik kon aan hem zien dat hij mij ook leuk vind…maareeh dus toen ik weer naar nl kwam had ik mijn nummer aan een vriendin daar gegeven en toen hij bij die vriendin was(want ze zijn familie)toen had ze expres haar mobiel bij telefoonboek en ook mijn naam gedrukt dus toen hij naar haar mobiel keek zag hij mij naam en vroeg hij is zij leila van nl?
en toen zei ze jaa dus hij heeft me gebeld en meteen opgehangen
toen ik hem laatst belde en k zei van jaa me vriendin die zei dat ze mij nummer aan jou heeft gegeven zei die van zij heeft gewoon met mij nummer naar je gebeld…ik verwachte echt iets anders van hemm…
hebben jullie misschien tips ofzo?a.u.b help me pleassee!

Groetjesss

Woooww??? Ik snap er bedat niks van…

Ik ga dit niet 5 keer lezen. 2 keer oké maar… Typ wat duidelijker…

ik snap het niet.

Waarschijnlij vind hij je ook wel leuk, maar vindt hij het een beetje een rare situatie, of weet hij gewoon niet wat hij moet doen…

Ik snap het dan weer wel. :’]
Hij vind je denk ik wel een beetje leuk, maar ik weet niet wat je kan doen aan dat gedoe met de telefoon :’]

UP.

schrijf een duidelijke tekst want ik ga het niet 10 x overlezen als je dat denkt 2 x doe ik al met moeiite tazz

Wot?

Ze vind iemand in Marokko leuk, ze gaf haar nummer aan een vriendin van haar daar toen hij er ook bij was. Die vriendin liet haar mobiel expres liggen met haar nummer zichtbaar en hij heeft haar gebeld en weer opgehangen. Volgens hem belde die vriendin haar met zijn mobiel.
Zo moeilijk is het niet.

@TS Verwacht er maar gewoon niks van, wordt toch niks. Alstie al niet eens durft te bellen.
+ Je ‘zag’ dat hij je leuk vond? heb je uberhaupt met hem gepraat? Zo ja, waarom heb je zelf niet nummers uitgewisseld als je zo zeker wist dat hij je leuk vind.