Ik kan gewoon niet meer wachten.

oeps, ik had mn verhaal verwijderd & op geslagen. shitshit.

er stond;

dat ik gewoon heel graag een vriendje wil,
omdat al mijn vriendinnen er al 1 hebben, & ik nog niet. $
ik vind dat echt niet meer leuk,
en ik word er soms ook wat onzeker van.

soms denk ik echt dat ik voor altijd vrijgezel blijf…

ik kan gewoon niet meer wachten op een vriendje,
ik weet dat ik geduld moet hebben.
maar dat heb ik redelijk lang gehad. ;$

ik weet trouwens ook niet waar ik mensen goed moet ontmoeten,
want ik ben bang,
dat ik dan de verkeerde jongens aan trek.
en daar heb ik al helemaal geen zin in. :blush:

Uhm liefde komt naar je toe en moet je niet opzoeken vind ik. Ik zou niet naar een of andere club gaan en daar met iedereen zoenen, want dat is echt niet lekker. Gewoon wachten totdat je iemand tegen komt of kijk om je heen misschien merk je het niet maar vind iemand je wel heel leuk.

Weetje toen ik 15 was had ik ook een vriendin die al flink wat gedaan had en een hele lieve vriend had. Terwijl ik dat ook heel graag wilde en ik wilde ook mijn eerste zoen en dat soort dingen. Uiteindelijk, ruim een jaar later, was er een jongen die interesse in mij toonde. Ik vond hem niet leuk, maar ik was verschrikkelijk wanhopig en al mijn vrienden vonden hem wel heel tof. Uiteindelijk kregen we dus een relatie. En het was drama. Ik vond hem niet leuk, gewoon niet. En ik heb mijn eerste zoen aan hem verspilt. Omdat ik wanhopig was, omdat ik zo graag wilde. Ik vind het jammer, dat het zo gegaan is.
Maar ik kan me best voorstellen dat je heel graag wilt, maar geloof me jou tijd komt nog wel. Er is geen leeftijd waarop je een vriendje moet hebben of al gezoend moet hebben. Daarnaast, relaties zijn echt niet alleen maar fun. Heb maar gewoon geduld en denk er niet te veel over na. Het komt vanzelf (:

AL mijn vriendinnen hebben een vriend of een hele lange serieuze relatie gehad en zijn tot de laatste honk gekomen.
Behalve ik. En dan is het niet ik lelijk of een innerlijk heb die mij niet aanstaat. Tegendeel, ik ben absoluut niet de lelijkste. Ik krijg veel aandacht van jongens.
Alleen pakt het bij mij altijd verkeerd uit. Als het om liefde gaat ben ik een ramp zachts gezegd. En ik wordt al over een half jaar 18.
So be it. Jouw tijd komt nog wel.

heb geduld niet door wanhopig te zijn
het komt heus wel op je pad dat heeft gewoon tijd nodig het komt naar je toe

Zoiets komt echt nog wel. Don’t worry.

Ik heb exact hetzelfde hoor, en ik ben al bijna 17…
Hier heb je heeeel weinig aan, maar zie het maar als een upje :wink:

sorry maar denk je echt dat je eerste vriendje, of de eerste jongen waar mee je zoent helemaal geweldig is? uiteindelijk zullen talloze jongens je hart breken. en de meeste jongens zijn over het algemeen niet zo leuk hoor. laat ik je maar meteen uit die roze wolk plukken. wees blij dat jij al dat verdriet, twijfel enz. nog niet hebt gehad.

Ik ben al 17, en heb ook nog geen vriendjes gehad of gezoend. En dat maakt helemaal niet uit! Het komt echt vanzelf wel, je moet het op je af laten komen en niet gaan zoeken. Als je je er druk over gaat maken duurt het alleen maar langer.

Toch krijg ik best veel aandacht van jongens. Regelmatig word me gevraagd of ik een keertje af wil spreken, maar die jongens zijn vaak gewoon mijn typ niet. Dan is er gewoon geen aantrekkingskracht. En als ik een jongen leuk vind andersom… Dan vind hij mij niet leuk.
Single zijn is trouwens ook hartstikke leuk! bedenk dat je er dan gewoon op los kunt flirten zonder je schuldig te hoeven voelen. :slightly_smiling_face: (en natuurlijk naar die knappe jongens staren zoveel als je maar wilt, fantaseren over jongens… Enz) Je ait gewoon nergens aan vast!

ik zou zeggen geniet van die vrijheid voor zolang het nog duurt!
relaties hebben echt leuke en minder leuke kanten.

Ik ben over een maand 19, en ik heb hetzelfde hoor! (: Alleen zit ik er niet zo erg mee. Ik ken gewoon niet echt leuke jongens of ik durf ze niet aan te spreken haha.
Ik zie veel voordelen aan single zijn hoor :slightly_smiling_face:

Hoe moeilijk dat ook is… maar heb geduld!

same here… wordt morgen 16 en er is bij mij ook nog helemaal niks gebeurd…
van mij mag er toch ook écht een keer wat gaan gebeuren want ook ik heb allemaal vriendinnen met vriendjes en dan sta ik daar, mm ja k ben alleen,
ik begrijp je volkomen!

Ja je doet iets verkeerd. Je bent teveel op zoek. Je forceert het.
Maar als je even realistisch nadenkt: je bent pas 15, bijna 16 misschien. Je hebt je hele leven nog om een leuk vriendje te zoeken. Ik zou je er maar niet zo druk om maken.

Ik voel met je mee hoor…

probeer anders afleiding in iets te zoeken? nieuwe hobby ofzo? een vriend komt vanzelf wel aanwaaien :stuck_out_tongue:

^ een vriend komt meestal sneller aanwaaien als je nieuwe mensen ontmoet! Dus ga bij een sportclub ofzo, ontdek nieuwe mensen(: En als er geen leuke jongens bij zitten, misschien houd je er wel een paar vriendinnen aan over?

Ik vind niet dat je een vriendje moet zoeken. Liefde komt vanzelf naar je toe. Ik snap dat je het beu bent om te wachten, maar ik zou er niet naar zoeken dus.

Kijk even bij het you’re beautiful- topic, word ik weer helemaal happy van, en jij vast ook!
You’re not the only one! Succes (:
PS. Ik weet niet of God wil dat je non wordt, hij heeft Zijn eigen plan met jouw leven, en vaak komt dat pas later…wacht gewoon af, vanzelf zal zijn plan voor jou verschijnen, Hij heeft echt het beste met je voor!

dankjewell. (: