ik kan geen profielfoto?

ik wil hele tijd een profielfoto instellen maar dan staat er dat hij niet de goede formaat heeft, sommige zeiden dat je dan in dan in 300x300 moet zetten, maar ook dan zegt hij dat de foto niet de goede formaten heeft, wat zijn de goede formaten?

up

Hebben jullie al google chroome geinstalleerd?
Ik had er ook last van, maar dat is inmiddels verholpen

*via google downloaden, en het is gratis

Bij mij ging het eerst ook niet, maar op google chrome is het dan wel gelukt :grinning:

als het met dat 300x300 niet lukt, moet je hem op de goede maat maken op bijvoorbeeld picmonkey.com

bij mij lag het aan de computer… ik heb het op de laptop gedaan en toen deed die het wel :slightly_smiling_face:

Vaak zijn ze dan toch niet het goede formaat, misschien lukt er 1 van weheartit wel? En dan de ‘kleine’ versie, dus er niet op klikken maar als je iets leuks ziet gewoon rechter muisknop en opslaan klikken.

Bij mij hielp het via weheartit.com Daar lukte het wel. Sommige afbeeldingen niet maar de meesten wel…

Slotje, hier is dit algemene topic voor bedoeld; http://forum.girlscene.nl/forum/over-girlscene/alles-wat-je-moet-weten-girlscene-ook-voor-vragen-lees-wel-de-beginpost-248737.0.html