ik kan geen lenzen

ja, ik heb ook zachte lenzen met cilinder van de pearle;)

ik kan ze alleen halen bij de citylens ofzo,want
mijn oog is te bol =D.
wat is cilinder?
Ohja ik heb al 3jaar een bril eerst zo’n normale en sinds 2 jaar eentje met een wat groter m,ontuurtje wat nu opeens ‘in’ is =D

ik zal eens bij de pearl gaan informeren naar lenzen met cilinder in een bepaalde stand. Bedankt voor de tip!

Ik zal wel even een filmpje uploaden hoe je ze moet inbrengen op youtube en stuur ze wel even naar je:)

Je kan ook je ogen laten laseren. Misschien dat dat een optie voor jou is?

^ daar moet je toch 18 voor zijn? :stuck_out_tongue: (ik weet niet hoe oud de ts is)
ik ga mijn ogen laten laseren over 4 jaar :slightly_smiling_face:

Oh, dan heb je echt pech want dat komt echt niet vaak voor.
Gelukkig zijn er ook hele leuke brillen. :3

Ik moet een bril en ik wil zo’n nerd bril, ik hoop dat die niet duur zijn X). Anders sparen =P

Maar in ieder geval ik vind zo’n nerdbril juist vet leuk! Ik kan geen lenzen ivm met het feit dat me ogen niet zo’n zware sterkte hebben en ze bij specsavers geen lenzen op die sterkte maken,maar dat vind ik niet erg want dat lijkt me zo’n gedoe.

ik kom net van de pearl en lenzen met cilinder bestaan wel, ook voor mij, maar die asstand kan er niet in. ik kan dus geen lenzen voor altijd, maar wel voor af en toe(daglenzen dus) bijvoorbeeld als ik ga shoppen(een bril is zo vervelend met truitjes passen) en als ik uitga ofzo.

“ik kan geen lenzen”

wtf die zin klopt niet. en je zegt het iets van 3x :’)

Dat geloof ik graag. Ik haat lenzen *heb ze nu wel in*, maar die dingen zijn echt verschrikkelijk irritant

Idd gewoon verderzoeken naar advies en als het echt niet gaat : je bril blijven dragen tot je cilinder verandert. Dat kan.

Vind ik dus echt niet, eigenlijk. Ik voel niks van mn lenzen, heb ze zo in en uit. Ik heb geen neus voor een bril dus die zakte steeds af (k weet niet of meer mensen dat hebben ; )) en een bril is zo snel vies en vlekkerig!

Goed, niet zo hoopvol voor jou :stuck_out_tongue: Maar kan je niet voor de zekerheid nog even bij een andere opticien vragen of lenzen kunnen? En anders zijn er wel veel leuke brillen, ik vind een bril bij iemand anders vaak leuk, maar bij mezelf achteraf best irritant ; )

Upje

http://i51.tinypic.com/25rnud4.jpg

@bootlegs; mijn cilinder verandert waarschijnlijk niet meer, hij is al sinds ik een bril draag hetzelfde. en als ik geen cilinder meer zou hebben, zou ik ook geen bril meer hoeven, want verder heb ik geen afwijkingen.

Het kan zijn dat jouw ogen door lenzen niet genoeg zuurstof krijgen en dat je ogen daardoor er niet geschikt voor zijn.
Het enige wat er aan te doen is, is je ogen laten laseren.