ik kan er niet meer tegen

Ik ben al bijna 2 jaren gek op een jongen, heb ook 2 maanden wat met hem gehad.
Alleen het irritantste is dat al zn nieuwe vriendinnen mij toevoegen op MSN en dan van alles vragen!
Ik kan er echt niet meer tegen, want ik wil ook echt niet dat ze iets doen met elkaar.
Wat moet ik nu doen?
Ik word echt gek!

Kun je ze niet gewoon weigeren?
En hoe komen ze dan aan jou e-mail?

Ja, dat weet ik niet. Vind ik ook het rare :S. Ze zeggen ook dat ze vet veel verhalen van mij gehoord hebben…
En ik wil niet dat die meisje nu wat met hem heeft!

Niet accepteren als ze jou toevoegen? En als ze teveel vragen dat het niet hun zaak is?

hallo jij accepteerd ze toch op msn? Doe dat dan niet :’)

Dan vallen ze me nog steeds lastig op hyves…

Het rare is ook dat hij alleen contact met me opneemt al hij een vriendin heeft :S

Het is idd wel stom, maar dat zij nu wat met hem heeft daar kun je denk niet veel aan doen. Maar echt laat ze lekker zelf alles over die jongen te weten komen en zelf bepalen wat ze doen. Dat zou ik ze ook zeggen hoor of ken je ze goed?

Ja precies. Je wilt toch niets met ze te maken hebben. Niet toevoegen dus, en vraag je ex meteen even iedere keer als hij een nieuwe vriendin heeft, ze jou met rust willen laten

Nou, hij kent haar alleen via internet en dat is het domste ook XD. Hij gaat bij haar logeren in de meivakantie. Hij woont in Friesland en zij in Zuid Holland.
Dus ik ken het meisje amper…

dan hoef je haar toch niet te accepteren. hoe valt ze je dan via hyves lastig? Als ze krabbels stuurt kun je die toch verwijderen.

Ik vind ze eigenlijk een beetje kinderachtig.

Ja dat klopt, als ik negeer dan krabbelt ze me nog steeds. Het punt is gewoon dat ik het vet irritant vind dat mijn ex vet in mijn gezicht zit te wrijven dat hij vriendin heeft en dan mij ook voorsteld aan hun.

Het raarste is gewoon dat hij vet aardig tegen me doet en met me wilt sporten opeens terwijl hij vriendin heeft -.-

Verwijder ze van hyves en maak je profiel alleen zichtbaar voor vrienden.

Heb nu geen contact meer met hun, maar op een 1 of ander manier kunnen ze toch contact met mij opnemen… :S

Zeg gewoon heb ik geen behoefte aan

Je bent er van op de hoogte dat je mensen kunt blokkeren op hyves?
Hierbij kunnen zij jouw profiel niet bekijken, geen krabbels plaatsen, en jou ook geen privé berichten sturen. Je foto’s ook niet bekijken, helemaal niks meer. Een echte aanrader in jouw geval!

ik vind dat best wel kinderachtig van die meisjes hoor.

wel raar dat ze jou steeds opzoeken by the way.