ik kan er niet meer tegen.

Een tijdje geleden moest ik ineens praten met het AMK, bleek dus dat iemand een melding had gemaakt, over dat mijn moeder mij meerdere malen had geslagen en dat ik geen respons gaf, natuurlijk is dat onzin, mijn moeder schreeuwt nou eenmaal als ze boos is.
naja ik kon er al wel vanuitgaan dat die melding van mn buren was, ookal was de melding anoniem.
aangezien de buren er alles aan doen, om ons weg te krijgen. zo zijn er al verschillende katten van ons, mishandeld door mijn buurman.
anyway, toen kreeg ik dus een gesprek, in dat gesprek werd mij verteld dat alles aan mij mis was, niet precies in die woorden, maar het kwam er wel op neer, zo werd mij verteld dat ik;
te dik ben,
geen vrienden heb,
en maakte zich zorgen, omdat ik op school 2 niveau’s gezakt ben.
dat ik nu met veel meer plezier naar school toe ga, maakt natuurlijk helemaal niks uit!
verder werd ik ook getest op suikerziekte, en hebben ze gekeken of mijn schildklier wel normaal werkt. mag niemand tegenwoordig wat voller zijn?!
door dat gesprek ben ik best onzeker geworden, ikwas al onzeker. maar als je dan ook nog is hoort dat alles aan je mankeert. en vandaag bij de dokter weer, zegt ze. ja van de kinderbescherming moet ik in de gaten houden of jij niet te dik word. ikzat daar echt van PARDON!?
dat maak ik nogsteeds zelf uit. ik ben ook niet vanplan om na de volgende afspraak nog een nieuwe te maken. en ikdenk zelfs dat ik de afspraak verplaats naar volgende week. om haar te vertellen dat ik niet meer kom.
anyway. als ik hier aan denk, komt er zo enorm veel woede in me op, dat ik het liefst meteen bij de buren het hele huis verbouw. maar dat doe ik dan niet,
wel ben ik van plan om morgen naar ze toe te gaan.

ikweet niet als jullie me kunnen helpen, en dat maakt ook niet uit. maar ik moest het gewoon even kwijt :slightly_smiling_face:

Tja, ik zou alsnog gewoon met die lui gaan praten :’)
En trek je er verder niets van aan ;p
Jij bent gelukkig toch?!

kindertelefoon?

In ieder geval, waarom vertellen ze jou dat je van alles zou mankeren? Dat punt snap ik even niet.

Maar ik snap wel dat je je kut voelt nadat iemand dat tegen je zegt, ik zou uberhaupt niet daar blijven zitten en; Ja, amen’ antwoorden, ik zou dat mens in elkaar timmeren maar geweld is geen goede oplossing :laughing: sorry ;p euhm …

Ik zou wel naar die afspraak gaan, en der duidelijk vertellen dat je het niet pikt om in de grond te worden getrapt, en waar die mensen het recht vandaan halen om jou zo te behandelen en dat je daarna het contact verbreekt, en als hun dan nog zeggen; dat kan niet, zeg je;

zak door de stront, en dan gooi je de deur dicht

zo, ik heb even een heel aanval plan :smiling_imp:

woow… ik vind het wel ernstig…
heb je nog niet tegen dat AMK (weet neit wat het is)/kinderbescherming/dokter gezegd dat je buren jullie waarschijnlijk alleen willen wegpesten en er niets van waar is?

En volgens mij kan je als je tenminste op leeftijd bent die hulp gewoon weigeren… ze moeten je gewoon met rust laten.

AMK betekend, advies meldpunt kindermishandeling…

maartoch ze wouden dus dat ik doorging naar jeugdzorg, en ikwou dat dus niet, en mn moeder zei ook van ja als jij dat niet wilt, dan gebeurt dat niet. en nu gaan ze zeggen over van ja anders gaat het naar de kinderrechter en dan krijg ik misschien een voogd, maar mn moeder zegt ook van dat laat ik echt niet gebeuren
maar ze zouden dus 3 maanden aankijken, en het is al bijna 3 maanden geleden,
en dan krijgen die flikkers lekker te horen dat alles goed met mij gaat, dat ik het beste rapport van de klas heb, en dan kunnen ze opflikkeren uit mn leven!!!
zo dat is eruit :angel:

jonge ik vind het echt niet normaal… het zal je maar gebeuren.

ik vind het ook abnormaal =S

wtf?! ga samen met je moeder praten ofzo? misschien helpt dat…

Goedzo, soms moet je even alles eruit’schreeuwen’. Maar weet je echt zeker dat de hulpverleners hebben gezegd dat je te dik bent, op een gemene manier? Ik kan me zoiets echt niet voorstellen. Ik denk eerder dat ze dat gezegd hebben omdat je dan (blijkbaar?) bent aangekomen, en dat ze bang zijn dat dat door de stress komt van je thuissituatie (ze denker immers nog steeds dat je wordt mishandeld, toch?). Ze zullen het heus niet verkeerd bedoelen, ze willen je echt wel helpen.
Ik weet ook niet zo goed wat je moet doen…

nee ze zeiden het niet zo, maar meer iets van ja je bent iets te, maak maar een afspraak bij de dokter, om je schildklier te laten testen.
alsof iedereen die wat dikker is een schildklier probleem heeft <_<

sterkte ermee dan maar!
hou ons op de hoogte, je hart uitstorten
bij ons kan altijd! :pensive:

als je moeder bij dat gesprek is kan je vet lief doen een knuffel voorbeeld moet je nep huilen enzo dat ze zien dat jullie erg close zijn.

ja prcies, en laat bijvooorbeel je armen en benen enz. zien om te laten zien dat je geén blauwe plekken hebt, zeg van dat je buren je weg willen hebben, verzamel bewijs bijv. ook van je katten en laat dat zien, en zeg dan dat het onzin is blablabla enz. ik hoop dat dat helpt

ja