ik kan er niet meer tegen..

Oke… hier komt het
Er zit een meisje bij me in de klas laat ik haar T noemen en mijn crush E
sinds deze week zitten ze dicht bij elkaar in de buurt vanwege de klassenopstelling
en ik mag dat meisje echt totaal niet en niet zonder reden want ze is nooit aardig tegen me geweest ook niet echt gemeen maar wel steeds naar me staren en daar word ik dus mega onzeker van… omdat iedereen haar knap vindt. Het probleem is dus dat het meisje telkens met E praat en daarna heel overdreven nep gaat lachen en ook als het stil is in de klas hoor je T en E samen lachen en daardoor gaan ze nu wat meer met elkaar om enzo… en hier kan ik dus totaal niet tegen want straks krijgen ze nog wat.
ik heb erover nagedacht om het gewoon te negeren maar dat lukt dus niet en ik wil E ook heel graag uit mijn hoofd zetten. Telkens als ik ze samen hoor lachen ga ik me echt kut voelen en dat wil ik niet :frowning_face:
weten jullie iets voor me?

Zoek afleiding praat met je vriendinnen over leuke dingen
laat zien dat je er niet mee zit.

Probeer haar uit je hoofd te krijgen door afleiding te vinden - bovendien, stel dat ze iets krijgen, dan is dat echt heel vervelend maar E is niet de enige jongen. Probeer gewoon lol te hebben en hoe meoilijk het ook is je erover heen te zetten. :slightly_smiling_face:

Ugh, mijn ex-vriendin Maaike moet ook met iedere oudere/langere jongen een gesprekje aanknopen en vrienden worden. Slet.

Maar goed, tja. Je kan haar niet verbieden met hem om te gaan. Probeer zelf in contact met hem te komen?

Dat je je ergert aan haar gedrag, dat snap ik. Maar zij weet waarschijnlijk niet dat jij E leuk vind en je kan haar niet verbieden met hem om te gaan. Het enige wat je kan doen, lijkt me, is contact met hem zoeken. Of als je echt een meid met ballen bent, zeggen dat haar gelach je irriteert ?? Ik snap wel dat je je ergert, maar zij kan er niks aan doen en jij doet er niets aan als ik het zo lees, haha.

Doe er wat aan en win hem voor jezelf voor zij het doet.

[size=1em]Bij iedereen blijft de liefde soms onbeantwoord. [size=1em]Meestal zie je ook wel of mensen elkaar leuk vinden, vaak naar elkaar kijken etc. [size=1em]Geen handvol maar een landvol ::slightly_smiling_face: (beetje cliché) X

Nou…dan is het tijd dat jij er eerder werk van gaat maken.

Negeren en beide uit je hoofd zetten is het makkelijkste advies om te geven maar goed ik weet dat dit voor jou geen oplossing is want dat is moeilijker te doen dan te zeggen… Misschien wordt het tijd dat je E gaat vertellen dat je meer dan een gewone vriendschappelijke band voor hem hebt, dan weet je bij hem direct waar je aan toe bent en T, tja het is misschieni n jou ogen een bitch maar de die moet je juist te vriend houden dan heb je ze in de hand en weet je alles, dus probeer gewoon met haar in contact te komen, misschien is ze harstikke aardig. ( is t proberen waard ) … ze vind het juist leuk als ze jou ziet irriteren aan haar gedrag daar gheniet zij van en haalt ze haar energie uit.

probeer met hem in contact te komen, of misschien leraar vragen of je naast hem mag zitten tijdens volgende opstelling?