Ik kan dit niet ='(

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/ik-walg-er-gewoon-van-190302.0.html
Dit is wat er gebeurd is.

Het is dus uit sinds gister maar ik trek dit gewoon nu al niet meer. Ik kan nergens anders aan denken dan aan hem en ik wil hem terug. Ik heb van een vriendin gehoord dat hij het er ook moeilijk mee had en dat hij nog van mij houd maar denkt dat dit de beste manier is want we hadden best vaak ruzie en hij kon er niet tegen dat ik zo jaloers deed als er zoiets gebeurde. Maar ik wilde hem gewoon niet kwijt wat nu dus wel gebeurd is… =’(
Ik weet dat ik beter een tijdje niet tegen hem kan gaan praten ook omdat het nog maar net uit is maar ik trek dit nu al niet meer. Ik MOET gewoon met hem gaan praten. Hij is alles voor mij en ik heb er alles voor over om het weer goed te maken. Ik heb er met vrienden over gehad en ze zeggen allemaal dat het een soort van zijn schuld is omdat hij zo niet moet doen. En dat iedereen zo had gereageerd zelfs nog erger want ik vatte het best wel licht op. Ik heb over 2 weken meivakantie en dan zit ik op een camping dichtbij hem en dan wil ik naar hem toe gaan. Gewoon met elkaar omgaan maar wel laten zien dat ik veranderd ben. Ik hoop gewoon dat hij het dan nog een keer wil proberen en deze keer laat ik me het niet afnemen. Ik ben gewoon zo vreselijk bang dat het niet goedkomt en ik ga hier zo kapot aan.

sorry voor mijn verhaal ik moet dit gewoon kwijt. Ik heb constant zitten huilen sinds gister.

-

hee cool_kusz2,
ik ken het probleem… als in… mijn vriend heeft het vrijdagavond uitgemaakt, maar we hebben in die 2 jaar die we hadden nooit ruzie gemaakt en het kwam voor mij als een klap. Ik kan ook niks anders dan huilen(nu al 3 dagen :frowning_face: ) en ik wil zo ontzettend graag met hem praten, maar misschien moet dat even niet. Ook als je hem terug wilt, houd afstand… hoe moeilijk het ook lijkt.

probeer het anders voor een week en zoek dan contact, als je ergste huilbuien over zijn?

sterkte…