Ik irriteer me zo erg!

[i] Oke, ik heb al eerder zn topic gemaakt. denkik… dus sorry,
Maar ik irriteer me echt!
Het is net weer 2weken aan met een jongen waar ik eerder mee had,
En vanmorgen smsde die ineens: Iemand stookt tussen ons… ze zegt tegen me dat jij jaloers bent. dus ik smsde terug: hoe komt ze daar nou bij, niet naar luisteren.
Toen kwam ik zijn broertje tegen die zei dat ze dat meisje gisteravond tegenkwamen en hij zegt ineens: ga je het uitmaken? ik zo :huh nee?!
hij zo : Oh dat zei ( ik noem dr even A ) Gisteren tegen ons.
Toen kwam A naar me toe toen ik op mijn bus aan het wachten was,
En ze zei : Je vriendje zei gisteren dat je hem had gesmst dat je me haat en jaloers op me bent omdat ik soms langs hem zit. En toen ik wegliep bij hem zei die krijg ik geen kusje meer van jou?
Ik zo : ik heb hem niks gesmst hoor, en tegen mij zei die juist dat jij bezig was tussen ons.
Ze zei toen : Hij lult man, ik heb niks gezegt ik zweer, ik spreek de waarheid vraag het maar aan mijn zusje na…

Oke, het is nu dus: Hij zegt iets anders, Zijn broertje zegt iets anders, en zei zegt iets anders.

Hoe moet ik nou weten wie de waarheid spreekt?! [/i]

je vriendje is wel de eerste die je moet geloven toch?
tenminste, dat zou ik doen.
ga het samen uitpraten en zorg dat er niks onbesproken blijft, zo blijft het het duidelijkste tussen jullie.
mij lijkt die A echt een kutkind, als ik het zo hoor xd

Ja dat is wel zo, Maar hij liegt ook veel zeggen ze…
ik geloof hem eigenlijk wel, maar zo ging het eerst ook.

up…?

Misschien met je vriend bespreken dat jullie geen verhalen van anderen aan nemen die betrekking hebben met jullie relatie etc?

En als je een verhaal/roddel hoort en je wilt graag een bevestiging ervan of het waar is of niet, dat jullie dit gewoon face to face aan elkaar vragen.

Verder gewoon elkaar vertrouwen, dat de basis van elke relatie.

Hoop dat je er wat aan hebt :wink:

Ik denk dat je nog een beetje door moet vragen, ik kan echt niet van je verhaal afleiden wie de waarheid zou spreken

Ik zou even met je vriendje praten.
Want ‘wandelgangen nieuws’ moet je nooit geloven.
Kortom, open kaart spelen en je vriendje vragen hoe en wat.
En jezelf ook laten horen.
Niet zo laten beinvloeden door anderen hoor!

“langs hem zit” XD

[fgcolor=#241266]Lastige situaties zijn dat altijd! Ik zou eerst goed met je vriend praten en misschien kom je dan verder, want het is allemaal nog een beetje vaag. Net of iedereen gewoon wat zegt. [/fgcolor]

iets irriteert je, je ergert je aan iets…

ik weet het ook niet eigenlijk, maar ik snap je verhaal niet helemaal goed. Je vriendje beweert dat je vriendin wil dat het uitgaat, zijn broertje beweert dat jij het uit wil maken en je vriendin beweert dat je vriendje iets met haar wilt?

Vertel het aan je vriendje en vraag wat er aan de hand is. Als hij zegt dat hij het niet weet moet je het gewoon negeren en gewoon door leven.:stuck_out_tongue:

Toen ik hem vroeg hoe ze daar opeens op kwam dat ik jaloers ben,
Zei die : weet niet. xd weet niet of je dat bedoelt? :confused:

ik heb net dus met hem gepraat,
En hij zei : ik geloof hun niet, als ze ons zo graag uit elkaar willen hebben is dat hun probleem, maar ik geloof alleen jou.
En dat hij niet snapt dat hun zo doen ofzo.

Maar ineens ( hij is trouwens geen nederlander ;p ) toen ik iets belangrijks zei, ( op msn ) zegt ie ineens terug : ik ben de vader ik kan niet goed nederlands typen. ( in hele rare… woorden. ) En ik heb zo het gevoel dat hij me dus gewoon voor de gek aan het houden was :confused: