Ik irriteer me mateloos...

…aan de dame die x(Ikzalhaarnaamnietnoemenikzegwelgewoonyouknowwhoalsinharrypotterwantikwordverdachtvanreclamemaken) heet. En steeds stomme reclame maakt voor haar blog.

Het is al een paar keer gezegd op een vriendelijke, grappige of heel brutale manier.
Maar het dringt moeilijk tot haar door.
Kijk, was je blog steengoed, dan zou ik nog kunnen denken…Fuck it, she’s awesome. Maar omdat je freaking ‘hauls’ en tutorials maar half verstaanbaar zijn, zeg ik. Please, ga wat lessen nemen waar je leert articuleren, and then come back. Voor de rest ben je … oké?.

:zipper_mouth_face:

Ik heb geen idee over wie je het hebt :'3

oh is dat dat irritante wijf die de hele tijd van Jaaa ik heb een goede link klik daar op?

link? nu maak je nog reclame voor d’r.

^ nee volgens mij was dat iets van Jojo?

En ik weet dus ook niet wie je bedoelt, maar goed ik zou zeggen: meld het aan één van de moderators. Er is niet veel dat wij hiertegen kunnen doen als members, tenzij je het massaal sturen van bedreigingen in gedachten had (’:

Oh god, nu maak ik ook nog reclame voor haar.

Om precies te zijn staat er dit in haar berichtjes

Heb je nog even tijd over ?
kijk dan eens naar dit geweldigde beroemde blog wat ik heb gevonden op internet.
Klik hier voor naar het blog te gaan

-

ik heb nou zo een een idee dat jij die laly blabla bent.

Ik heb zo een idee dat je ons nu aan oplichten bent

Ooo die! Ja dan ken ik der wel, echt vervelend is 't.
Hier was al wel eens een topic over, maar ik geloof dat daar een slotje is op gezet…?

LOL. Ik erger me nu ook mateloos aan ‘jou’, TS >.<

omg ze kan echt niet Engels praten

Hahaha, creatief ben jij zeg! Of ik…

Maar nee dat is het geval niet.

Nou het het komt wel over nu dat je aangevallen bent…

ik voel me niet meer veilig op Girlscene :zipper_mouth_face:

Tja, het is niet brush, maar bwush.

Mensen kan hier een slotje op?

Maar goed, door jou ben ik wel naar haar site gegaan!
This isnt working XD

:slightly_smiling_face:

Oke, ik heb de link naar haar site verwijdert. En ik zal haar naam ook maar vervangen door een xje?

En waarom zou hier een slotje op moeten. Het staat toch in onzin?