Ik irriteer me aan bijna alles.

Ik denk dat het de puberteit is, maar ik irriteer me eraan dat ik me aan alles irriteer. Het is ZO vervelend, aan bijna alles irriteer ik me en word ik agressief, als ik thuis ben dan sla ik een aantal dingen omver enzo, zo vervelend. Ik irriteer me aan mensen, de dingen die ze doen, en de manier waarop blablabla. Ik zou het ook het liefst allemaal tegen ze zeggen, maar ik heb geen zin in ruzie en ik wil niet iedereen beledigen want het ligt gewoon aan mij en niet aan hun. Ik denk dat het gewoon puberteit is en omdat ik heel veel opkrop. Ik zit er nu eigenlijk heel erg mee omdat ik vandaag dus nogal uitviel tegen een vriendin en ze dus zei dat ik de laatste tijd vaak boos werd als er commentaar op me geleverd werd en dat ze niets tegen me te durven zeggen ( als ze iets niet leuk van me vinden ofzo ) omdat ze dan denken dat ik boos of verdrietig word. Dat vond ik echt heel erg om te horen omdat het helemaal niet m’n bedoeling is. Dus ik heb ook gezegt dat ik er op ga letten en mezelf in hou. Ik boks sinds kort ook met m’n vader. ( Hij heeft hoog gebokst ) Om m’n agressie kwijt te raken. Maar ik vind het zo irritand, waarom trek ik me alles zo aan en waarom krop ik het zo op? Want het komt er later uit en ik reageer het me dus af op vriendinnen wat ik heel erg vind, en dat doe ik heel onbewust. Herkent iemand zich? Wat kan ik doen? Ik zit er mee.

Ik weet precies hoe je je voelt, ik heb ook soms van die dagen dat ALLES maar dan ook ALLES irritant is. Ik weet echt niet hoe dat komt, sorry. Maare ja ik dacht laat ik het maar reageren. Dan weet je dat je niet de enige bent.

Je slaapt wel genoeg en je hebt ook genoeg te doen verder?

is ook fijn hoor, ben blij dat ik niet de enige ben. ook agressie problemen of dat dan weer niet? hehe. x

Ik slaap genoeg, maar ik heb niet het gevoel alsof ik goed geslapen heb, ben altijd de hele dag door moe. Behalve, natuurlijk, de avond of voor ik naar bed ga. In de weekenden wel, maar door de weeks moet ik veel leren en ik ben lui dus ik zit veel op de computer of kijk tv en lig op de bank. Ook niet heel goed misschien…

Leer es mediteren en als je je agressief voelt, loop je even een rondje in de buurt, daar word je vaak al kalm van.

herken mezelf helemaal:)

hmmmm. misschien is dat wel een goed idee. ik heb gewoon de neiging om tegen alles te slaan wat ik tegen kom.

Soms heb ik ook van dit soort dagen alleen bij mij kan 't niet echt meer aan de pubertijd liggen. Upje voor jou.

haha, volgens mij heeft iedereen wel eens die periodes. en bedankt!

Meestal als ik dat soort dagen heb, loop ik de hele dag met mijn oordopjes rond, kies ik de juiste playlist en ben ik zo chagrijnig als wat… Ik probeer zo veel mogelijk de dingen te vermijden waarvan ik weet dat ik er problemen mee krijg aangezien ik toch mijn mond nooit kan houden x

Dit ga ik dus wel volgen. Sorry voor mijn nutteloze verhaal! x Upje voor jou

Heb ik nu ook al een week en half en het is nog examenweek ook :rage:

Herkenbaar. Ik heb ook echt, dat ik me aan alles en iedereen kan ergeren…

bedankt voor de ups en verhalen, helpen wel :slightly_smiling_face:

Ik heb precies hetzelfde, ik erger me de hele dag rot, en word daar ook echt zo agressief van. :’) Ik kan alleen nergens echt mijn agressiviteit in kwijt.

Maar ik heb mezelf voorgenomen om het gewoon allemaal van me af te schrijven en ook niet tegen andere vervelende dingen te zeggen over de mensen waar ik me aan erger. Want dat vind ik echt heel slecht van mezelf.

ja precies, en dat heb ik dus ook. ik kan het nergens kwijt en afschrijven of weet ik veel lukt niet, dus ik heb mar besloten te boksen met m’n vader en dat help wel.

dat deed ik dus blijkbaar maar ik had het helemaal niet door, en daardoor voelde ik me heel rot want dat was nooit m’n bedoeling. dus ik ga er heel erg op letten. :slightly_smiling_face:

je zou je agressie (klinkt negatief, is ht nie) moet afreageren op 1 ding(een knuffel,volgehuisje,pizza enz…) mis. werkt dat? of gooi eens een schaal kapot ofzo:D

Dit is mijn leven.

Ik zou een heel verhaal willen typen mijn iPad doet echt fxcking irritant :’)
Ik wil alleen zeggen dat ik je snap.

Ik herken het ook wel alleen bij mij is het geen pubertijd meer.

Herkenbaar, ik krop het dan op en dan kan ik ineens heel erg boos worden, echt helemaal uit mijn stekker. Net of alles er dan uit komt.

Het is dus herkenbaar. Wat je eraan kan doen weet ik niet, denk dat het wel vanzelf over gaat.