Ik hou van twee jongens

hallo dames,

Ik heb een beetje een probleem, het is nogal ingewikkeld dus ik hoop wat advies van jullie.

Vorig jaar heb ik een leuke jongen ontmoet op een toernooi. Onze tenten stonden naast elkaar en van het een kwam het ander. Dat was de eerste keer dat ik ‘‘meer’’ met een jongen heb gedaan. Dat was voor mij dus heel bijzonder. Dat zal ik nooit vergeten en ik zal van hem blijven houden.

Hij woont 1,5 uur van mij vandaan, dus ik ging een keer naar zijn stad.
Daar gingen we met zijn vrienden stappen en het was heel gezellig. We hebben toen weer ‘‘meer’’ gedaan dan zoenen.

We gingen naar zijn huis waar hij woont met zijn ouders en goede vriend.
Zijn vriend is heel aardig en best wel leuk op dat moment.

Toen ik thuis kwam, en terug dacht aan hoe het was werd ik weer helemaal blij. Ik voegde zijn vriend toe op msn en hyves en het was heel gezellig. Ik begon steeds meer voor hem te voelen en hij voor mij.

Toen hij een feest bij hem thuis gaf ben ik daar weer heen gegaan. De jongen waar ik ‘’‘meer’’ mee had gedaan was er niet. Ik heb die nacht bij zijn vriend in bed geslapen en het was heel gezellig. Ik ben echt verliefd op hem.

Hij heeft gevraagd of ik op zijn verjaardag kom, wat al bijna is…
Ik wil daar heel graag heen maar dan zijn ze er dus allebei.
Ik hou van die jongen omdat we samen iets speciaals gedeeld hebben wat voor mij de 1e keer was. Maar hij wil meer met mij en ik niet met hem want ik vind zijn vriend leuk. Ik heb gezegd dat ik van hem hou maar ook van die andere jongen.

Nu is dus het probleem dat ze ruzie om mij gaan maken. Dat wil ik helemaal niet dus ik heb gezegd dat ik niet meer van die jongen hou waar ik meer mee heb gedaan maar van de andere. En als die me belt zeg ik dat ik van hem hou maar zo voel ik dat ook. Ik hou van hem maar op een andere manier. Alleen omdat dat bijzonder voor mij was en niet zal vergeten en hij is ook gewoon aardig enzo.

Nu snappen ze niet meer wat ik wil… Ik heb het al zo vaak uitgelegd maar ze snappen er niks meer van.

Ik vind zijn vriend gewoon leuk en ben op hem verliefd. Ik wil graag naar zijn verjaardag. Maar als ik de jongen zie waar ik ‘‘meer’’ mee heb gedaan krijg ik een blij gevoel en hij is ook best nog wel leuk. Maar ik hoef echt niks meer met hem.

Het is zo ingewikkeld, voor mijzelf ook, ik snap het ook niet meer waar ik allemaal mee bezig ben.

Ik hou van zijn vriend en wil daar gelukkig mee zijn zonder dat hij weer jaloers is of dingen met me wil. Hij blijft gewoon bijzonder maar ik weet niet wat ik moet doen als ik ze weer zie. En SAMEN zie.

Hoe moet ik dit oplossen, wat zal ik tegen ze zeggen en hoe vinden ze me allebei aardig. Als ik zeg dat ik van de een hou is de ander boos op mij en andersom ook.

Ik wil dat ze vrienden blijven en geen ruzie om mij maken en dat we het gewoon gezellig kunnen hebben.
Hoe krijg ik dit voor elkaar? Ik weer echt niet meer wat ik moet doen…

PLEASE HELP ME!

If you love two boys at the same time, choose the second one. Because if you truly loved the first one, u wouldn’t love another

hier zit wat in :astonished:

Haha, toffe zin. Helemaal mee eens!

Ja toch, ik vind er wel een kern van waarheid in zitten!

Wow… :astonished:

Inderdaad!

haha dat wou ik net zeggen toen ik de titel las van dit topic. die zin komt toch uit een film?

• johnny depp

Ik zou het echt niet weten, welke film komt het ?
Ik heb hem een hele tijd geleden gelezen op internet, en opgeslagen want ik vind hem te geniaal om te vergeten

Toch vind ik dat je niet van twee personen kunt houden.
Twee personen leuk vinden? Kan. Maar houden van… mwah.

Nooit over nagedacht, maar dit klinkt best logisch eigenlijk. :slightly_smiling_face:

precies, houden van wordt tegenwoordig steeds meer verward met ‘iemand (heel) leuk vinden’…

Die zin klopt best wel denk ik.
Waarom maken ze ruzie over je? Je zei toch dat die eerste jongen ook niks met jou wilde beginnen.

wow die zin die las ik daarnet ookal op twitter. xD

maar ot: ik zou met geen van beiden iets beginnen, eerlijk gezegd. je maakt anders hun vriendschap misschien kapot…

die zin is geniaal!

Ze maken ruzie omdat ze me allebei leuk vinden en dan vragen ze wie ik leuker vind enzo.

Houden van meerdere mensen is best logisch toch…?
Van je vrienden en familie, dan hou ik van hem als vriend.
En van de ander als hele leuke, sexy vriend waar toekomst in zit?

Ik heb het vaker gehoord dat ik niks met geen van beide moet nemen.
Maar het is zo moeilijk om niet aan hem te denken.
Hoe krijg ik dat ooit voor elkaar…
Ik denk serieus de hele dag aan hem en savonds kan ik niet slapen als die niet smst of we niet gebelt hebben.

1. Wees duidelijk tegen jongen 1, dit is gewoon lullig voor hun vriendschap. Vraag of hij er problemen mee heeft als je een relatie aangaat met zijn vriend.
  2. Je houdt niet van ze. Dat kan niet. Oke met jongen 1 heb je sex gehad, so what, je kent hem niet eens heel goed, dan kan je niet van iemand houden. Jongen 2 ken je ook nog niet lang, verliefd zijn kan, maar houden van echt niet. Je vindt ze waarschijnlijk gewoon allebei leuk.
  3. Verliefdheid komt en gaat. Bedenk of je wel echt zeker bent van je gevoelens voordat je HUN vriendschap op het spel zet.

Dit is niet om lullig te doen, maar je bent nog jong. Houden van iemand is toch echt iets heel anders. Daar kom je later wel achter als je het gevoel van nu vergelijkt met het gevoel dat je hebt voor de man waarmee je later bent getrouwd Mits je natuurlijk trouwt met diegene om hemzelf i.p.v. geld. Just saying, you never know x]

Mooie zin idd

Okee, houden van is misschien te!
Ik vind ze inderdaad heel erg leuk.
Ik heb gezegt hoe het zit en hij is niet boos op me als ik zijn vriend leuker vind, hij vind het alleen jammer omdat hij gevoelens voor mij heeft.
Ze willen allebei dat ik kom en over 1 week zie ik ze ook weer.
Spannend maar het zit wel goed denk ik. Hun vriendschap op het spel zetten was ik zeker niet van plan.
Dan maar geen van beide