ik hou van m =(...

Hee.
Ik had mijn probleem een paar weken geleden ookal op girlscene gezet, maargoed. Ik had dus bijna wat met iemand en toen ineens, was het contact verbroken, weg, gewoon uit het niets. En dit is iets van 3/4 maanden geleden en ik weet nog steeds niet waarom. :confused: Naja, toen probeerde ik hem te bellen/smssen/mailen en ben 2 x naar z’n huis geweest, maar hij deed niet open, hij antwoorde op niks en naja ik had het allemaal maar opgegeven. Maar toch hou ik nog van hem en mis ik hem echt heel erg en wil ik zo graag dat hij weer bij me is. Iig, gisteravond had ik dus een droom over hem en het was echt zo echt dat ik me er gewoon weer misselijk bij voel om weer aan hem te denken en hoe leuk we het hadden. Dus m’n vraag is; wat moet ik nou? Ik heb écht geen ideeën meer en het is gewoon moeilijk om ‘m te vergeten en ik blijf hem missen – ondanks hij me echt pijn heeft gedaan door gewoon… te gaan.

Er zijn meer jongens hoor, dus gewoon proberen te vergeten. Ookal gaat het lang duren. Tip: Van alles verwijderen (maar dan ook echt alles, ook alle sms’jes of zo)

Praat er met hem over of vergeet hem.

Ken je niet iemand van zijn vriendengroep ofzo? Of misschien een vriendin van je die hem kent? En vraag dan wat er mis is of waarom hij zo doet. Via die vriend(in) Want hij regeerd blijkbaar niet op jou. Dus moet je het maar via een andere weg doen.

x Succes ermee.

zelfde probleem hier. alleen vond ik hem niet leuk ofzo maar waren we gewoon goede vrienden.
Ik heb er met hem over gepraat (lukte na een maand :s) en hij vond dat ik was veranderd. Wat ik geen reden vind om zo kut te doen, om het contact te verbreken.

Hem vergeten lijkt me onmogelijk, weet ik uit ervaring, maar de tijd kan het wel wat slijten.

Wat bij mij niet hielp:
blijven smsen
op msn aanspreken
op msn niet aanspreken en hopen dat hij het erg vindt dat je hém negeert
mijn gevoelens uiten (zijn reactie:‘laten we er maar over ophouden, dit wordt een eindeloze discussie.’)

Wat wel hielp (denk ik):
negeren op school, er gewoon langs kijken
als je er echt niet omheen kunt, gewoon normaal doen
doen alsof het je niet kan schelen, dat hij toch van geen waarde voor je was.

Zo, dit klinkt bitchy, maar ik was dan ook zeer gekwetst x)
En nu is het volgens mij wel weer goed, we zijn geen vrienden zoals we waren maar we hebben in ieder geval normaal contact!

volgens mij ben ik een stap vergeten waardoor het nu weer goed is :’)

ik ontken nu voor mezelf tijdens onze gesprekken dat we dus ooit goede vrienden waren, als ik gewoon normaal tegen hem doe en alsof ik hem niet kut en arrogant vindt na wat ie heeft gedaan, doet hij ineens weer normaal & grappig tegen me.

Nouja. Dit was mijn verhaal. Ik hoop dat je er wat aan hebt, succes ermee in ieder geval. Mijn conclusie is eigenlijk; je onafhankelijk opstellen, denk ik.
:slightly_smiling_face:

Laten we ze gewoon allemaal neerknallen :headbang2

Ik heb precies hetzelfde gehad een halfjaar geleden, ook opeens na 3 maanden contact verbroken. 1 keer gebeld en toen gedacht oprotten jij. Echt uit je hoofd zetten hoe moeilijk het ook is en idd alles verwijderen. Mij achtervolgt het nu nog steeds want sinds 3 maanden zoekt hij weer contact, heeft hij gezegd dat hij verliefd op me was (vlak voor dat ik een maand wegging, heel geloofwaardig ahum). En nu krijg ik nog steeds berichtjes van ik mis je blablabla. Die jongens zitten gewoon in de knoop met zichzelf en daar hebben wij dan last van.

ik heb precies hetzelfde, maar t beste is om m gewoon te vergeten (dat probeer ik ook) & ja tis makkelijker gezegt dan gedaan, maar gewoon alles verwijderen, zn smsjes enzo en dan kan je ook zo min mogelijk aan hem denken, gewoon leuke dingen doen met je vrienden enalles dan heb je afleiding en vanzelf wordt t beter!

Is wel het efficienst, haha!