'Ik hou van je.'

dan nog kunnen wij je geen raad aan je geven dus ga nou maar weer weg met je kindertroeptopic en kom maar terug als je gaat samenwonen…

mss moet je die uitleg bij je eerste post plaatsen, dan weten wij het wat beter.

Het is toch goed dat hij van je houdt? Het is moeilijk om je vriendin te verliezen , en natuurlijk mist hij haar maar nù houdt hij van jou.
je hebt toch ook ‘ik hou ook van je’ gezegd of niet?

Waarom reageert iedereen zo lullig?
Als je een reactie hebt waar zij niets
aan heeft dan hoef je het niet te posten
ja?

OT: Leuk voor je! :’)

Mogen wij toch zelf weten, ja ?

Maar dat is wel een beetje lullig, ja?

-

Nederland is een vrij land, vrije meningsuiting, ja ?

Ja maar dan mogen wij ook zelf weten of we daar iets van zeggen :slightly_smiling_face:

geen zin in dit kinderachtige gedoe.

Nederland is inderdaad een land met vrijheid van meningsuiting,
daarom mag iedereen zijn/haar mening geven. Jullie, maar ook wij.

Een mening geven en lullig doen is iets anders. Jullie brengen het veel te hard van: dus? ga een taart kopen. Dat slaat gewoon helemaal nergens op. Dat noem ik geen mening geven, maar je gedragen als een trutje van 12.

En dat er andere mensen lullig zijn op het forum is nog geen excuus voor jou om dan zelf ook lullig te doen, ja!

En als meerdere mensen het zijn moet jij het ook doen?
Als je goed had gelezen wist je dat dit niet ‘zomaar’ een topic was. En als je er zo veel problemen mee hebt maken we hier toch ‘het algemene ik hou van je topic’ van?

Als je zelf perfect bent heb je recht om er zo lullig over te doen. Anders kun je er inderdaad iets van zeggen maar dat kan ook op een normale manier.

Helemaal mee eens.
Goed gesproken :’)

-

Top, zijn we daar ook klaar mee. (;

Oké nu ga ik ook even lullig reageren:
Gefeliciteerd, koop een taart en ga het vieren! (dat je een raar kind bent)

Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten! :’)

Dus omdat jij 12 bent mogen wij het niet zeggen als we het niet met je eens zijn omdat wij ouder zijn? (ik vind trouwens helemaal niet dat je klinkt als 12 maar goed)

even terug lezen meid ;]