'Ik hou van je.'

-

Succes?

lol?

Dit is geen kindertent waar je voor alles een topic aanmaakt. Gefeliciteerd meid.

Ehh.

-

Dat zegt men wel vaker laatste tijd

van harte?

jaa dat is wel kut voor hem trouwens.
en wel leuk voor je dat hij dit zegt :slightly_smiling_face:
alleen om daar nu een heel topic over aan te maken?

ge, eh, feliciteerd?

Ik weet niet, misschien kan men hier een algemener topic over maken ofzo? Heb jij ooit al echt van iemand gehouden, hoe lang duurde het voor je dat tegen iemand durfde zeggen…? :slightly_smiling_face: ‘Ik hou van je’ zijn in mijn ogen echt wel belangrijke woorden. :slightly_smiling_face:

En @ al de meisjes die hier zo negatief reageren: dat meisje postte hier iets uit goede bedoelingen, wilde een ervaring delen en jullie reageren zó? Niet bij nagedacht dat die ‘botte’ reacties van jullie misschien mensen kunnen kwetsen? Het is niet omdat je op een forum zit en er recht is op vrije meningsuiting dat je zo moet beginnen reageren, het kan ook anders. Respect hebben is echt niet veel gevraagd. :slightly_smiling_face:

hmm… gratseflats dan maar.

ja echt heel leuk voor je. vind je het nu erg dat ik hier heel chagerijnig van word?

Om er een heel topic over te maken is toch een beetje onnodig? Er zijn vast honderde topics over jij en je vriendje…

Dus ? Mijn vriend zei het pas na bijna een jaar . Koop een taart en vier het ?

-

Ik vind het heel tof voor je :slightly_smiling_face: Maar misschien had je het beter in een algemeen topic kunnen zetten. Volgens mij is er een over leuke dingen die je vriendje doet of zegt of zoiets… Dan gaan er niet zo veel mensen zeuren.

Ik vind al die reacties hier wel erg overdreven eigenlijk…

& wat heb ik daar aan?
Dat zegt men idd wel vaker de laatste tijd…
wauw?

Misschien moet je haar reactie even lezen? En niet zo achterlijk reageren.
Liever eens zo’n topic dan het 100e mijn borsten zijn te klein topic of het 100e ben ik zwanger topic. Ze mag het toch wel even kwijt als ze er blij mee is, en ze blij is dat die jongen haar dat vertrouwd na wat die allemaal heeft meegemaakt. Die jongen meent het tenminste beter dan zo’n jongens die het binnen 1dag zeg en geen betekenis aan vast maken. Jij hebt er misschien niks aan maar heb jij iets aan dei andere topics? Als iemand zegt dat die zwanger heeft, of ruzie met der vriend daar heb je toch ook niks aan… aan 3/4 van dit forum heb je niks? Sowhat ik wens je succes als je dat overal moet zeggen zowiezo kan dit topic kan binnen 1sec weer verwijderd worden. Dus sorry wat zeuren sommige mensen hier toch.

Jij hebt gelijk