Ik hou van je maar ben niet verliefd

[b]Haai mensen^^
ik heb sins kort een vriendje heel leuk lief enzo,
maar hij staat bekent om dat ie playt, en ik vertouw hem niet.
maar btw zag hem elke dag
tot ander half week terug.
ik hoorde niks meer van hem en zag hem niet meer,
elke keer zij hij af en zag ik hem weer niet, ik sprak hem alleen nog maar over te telefoon soms, maar dat zij die dat ie zou bellen om half 10 ofzo belde die niet, allemaal van dat soort acties.
gister belde in hem dus op om te vragen wat er was, toen zij hij dat hij me super leuk vond echt heel erg en me knap vond en heel erg van me hield, maar dat het verliefd gevoel er af was, hij zei dat het wel weer terug kwam maar zo naief ben ik niet.
maar het rare is als ik zeg wil je het uitmaken dan? is dat niet beter?
zegt hij nee dat wil ik niet en nee dit en dat…
dus ik weet niet meer wat ik moet denken
maybe maak ik het wel uit.
gaat ie vreemd?
gaat ie het uitmaken?
wil die me wel?
gaat het hem alleen om de sex?

zo moeilijk
help!
advies?
raad?
zelfdesoort situaties?[/b]

Zei

Maak het uit, punt.

Inderdaad, bespaart je een hoop ellende.

Idd. Hij houdt je nu alleen maar aan het lijntje zo te horen …

Haha idd is het zei ipv zij.
Maar ot;
Ik begrijp wel da hij wel van je houd maar niet verliefd is, maar dat hij het dan niet uit wilt maken snap ik niet echt… Dan zit jij alleen maar aan hem vast, en weet je verder ook niet wat je moet doen?
Misschien kun je hem om meer duidelijkheid vragen, van wat hij bedoelt met niet verliefd maar wel knap en leuk, maar niet uit maken?

En als hij daar weer hetzelfde op antwoord zou ik het zelf uitmaken, hij houd je zo alleen maar aan het lijntje!
Succes iig. :slightly_smiling_face:

Ehm, het kan zijn dat 'ie het inderdaad alleen om de seks doet, maar dat kun je natuurlijk nooit zeker weten. Maar als hij je zo aan het lijntje houdt, lijkt het me dat jij er ook alleen maar ongelukkig van wordt. Dus ik zou het uitmaken en een jongen zoeken die je meer vertrouwt. Succes (:

Uitmaken.

hahahahahaha.

Hij houdt je aan het lijntje, maak het uit!

maar het is zo hij zegt dat ik zijn meisje ben…
ik weet trouwens ook wel dat ik aan het lijntje word gehouden ik zie hem zondag iik denk na jullie reacties dat ik eerst om duidelijkheid ga vragen zo niet dan maak ik het uit

wat een bezitterig ventje: je bent mijn meisje

ik zeg uitmaken.

niet uitmake hij is aleen het spanende gevoel kwijt daardoor is die niet zo verliefd meer

Wat doe je in godsnaam met een jongen die je niet vertrouwt?

Ga met hem praten, zorg voor duidelijkheid.

Wow, als ik jou was zou ik het gelijk uitmaken <_<

kan toch dat de verliefdheid liefde is geworden.

zei hij, niet zij hij

maar ik zou het uitmaken.

@petshop:
ik ken hem nog maar twee weken… dus daar kan het niet aanliggen.

@EternalGold:
Je hebt een deed gelijk het kan vanalles zijn.
daroom is het ook zo moeilijk

en voor de mensen die zeiden dat ik het uitmoest maken ik kan het niet zosnel uitmaken met een jongen vind ik zo moeilijk
tips?

p.s veel vriendinnen zeggen dat het ook komt omdat hij zwart is?

Als je hem niet vertrouwd, waarom heb je dan met hem?