ik hou van Hollandd

Heyy

aan het begin van de middag had ik ook al een topic geplaatst, ik had hulp nodig voor mijn verjaardag. er zijn erg leuke dingen binnen gekomen, en heb uiteindelijk gekozen voor’het ‘ik hou van Holland’ spel. Maar het probleem is dat ik nergens wat op internet kan vinden. Overal moet je voor betalen. Dus mijn vraag aan jullie is, of jullie misschien leuke ideeën hebben in het thema ‘ik hou van Holland’. zelf dacht ik aan een spel maken, zoals je ook ziet op tv… maar dat is dus nog best lastig om even te verzinnen :wink:

Lisetteeex :slightly_smiling_face:

Dat is goed te doen om te verzinnen hoor, je moet alleen niet verwachten dat het binnen een uurtje klaar voor je neus ligt. :slightly_smiling_face:
Zoek gewoon de rondes van dat spel op en bedenk zelf vragen, moeilijke woorden om te spellen, namen van bekende mensen om te omschrijven (of alleen namen die voor jouw vriendinnen bekend zijn), leuke liedjes die te raden zijn voor je vriendinnen etc.
Voor vragen moet je gewoon even googlen (bijv. http://www.quizvragen.eu/ ) of zelf goed nadenken wat leuk is.

En als je powerpoint gebruikt kan je makkelijk dingen doorklikken en een opzet maken voor tijdens het spelen. Gewoon een beetje creatief zijn. :slightly_smiling_face:

Dat mag je gewoon in je oude topic plaatsen, hoor! Dus hier gaat een slotje op. (: