ik hou van hem, hij houd van mij, maar het is over

sorry weg

Dit is niet gemeen bedoeld ofzo, maar wat wil je bereiken met dit topic?

Want zoals je het verteld klinkt het in alsof ‘‘Je moet gewoon even seriues met hem gaan praten (niet via msn, sms etc., maar gewoon face to face), en dat komt het allemaal weer goed.’’

Maar dat wil je niet horen… Ik denk dat het met alleen deze informatie lastig is voor ons om de situatie in de schatten.

Hey, je moet je niet aangevallen voelen door mijn reactie, dat was niet mijn bedoeling.

Iedereen mag zo af en toe toch een topic aanmaken als ze het even niet meer weet? :slightly_smiling_face:

Ik zei alleen dat ik het moeilijk vond om de situatie in te schatten, omdat het op mij een beetje overkomt alsof die jongen geen zin heeft om jullie ruzies tee vergeven en vergeten, wat ik een beetje apart is. Maar ik weet natuurlijk niet hoe erg die ruzies waren…

Hmm…
Zou het helpen als je zegt dat je heel veel om hem geeft en dat je het hebt over hoe jullie relatie was toen alles nog goed ging, hoe leuk en gezellig het toen was, hoe gelukkig jullie toen waren en dat die mensen het ook wel eens bij het verkeerde eind kunnen hebben?

Dat laatste natuurlijk niet zo dat het stoken tussen hem en zijn vrienden (met mensen neem ik aan dat je zijn vrienden bedoeld?) word. Maar vertel hem gewoon dat het ZIJN keuze is en dat zijn vrienden hem echt niet gaan laten vallen ofzo, alleen maar omdat hij in hun ogen de verkeerde keuze maakt.

Wat lastig zeg… Misschien kan je samen met hem met zijn ouders gaan praten ofzo?

Om heel eerlijk te zijn weet ik ook niet precies wat je kan doen zodat hij jou een tweede kans zal geven.

Maar als ik jou was zou ik nu gewoon lekker in je bed gaan liggen, niet te veel over de situatie met hem nadenken, en gewoon proberen te gaan slapen. Dan kan je er morgen weer (uitgeslapen) over na gaan denken.

En maak je niet te veel zorgen, waarschijnlijk geeft hij je nog wel een tweede kans. Het zal misschien wat tijd en moeite kosten, maar toch.

Misschien dat je morgen op een goed idee komt… Je nu nog meer zorgen gaan maken heeft in ieder geval geen nut. Het komt vast wel weer goed.

En als je weer niet in slaap valt: Denk gewoon aan leuke dingen, telkens als je je zorgen gaat maken, dwing je jezelf aan iets anders te denken. Of zet de muziek aan ofzo. :slightly_smiling_face:

Slaap lekker!

Geloof me, hij houdt niet van je.
Dan zou hij een relatie hebben met je.

Als hij genoeg om je gaf, zou hij ondanks de ruzies altijd de pluspunten zien aan jullie en moeite doen om ze op te lossen. Ipv op te geven

Ik snap niet waarom hij het uit heeft gemaakt. Ik zou dat gewoon serieus vragen. Als er weer een slappe reden als ‘’ ik wil je geen pijn doen ‘’ (dat eigenlijk alleen gezegd mag worden als diegene bij de maffia zit) dan betekent het eigenlijk (sorry) dat hij geen relatie met je wilt maar de werkelijke reden niet wilt zeggen.

ik heb precies hetzelfde als jij gehad, ik zat er ook helemaal doorheen het is nu een jaar geleden en ik heb na hem 2 vriendjes gehad allebij niks geworden die jongen zit nog steeds in mijn hoofd maar ik weet dat hij het niet meent dat hij van me houd want hij speelt met me ik weet niet of hij dat ook bij jou doet maar misschien kun je beter op zoek gaan naar een jongen die echt heel lief is voor je het maakt niet uit als je niet helemaal over je ex heen bent.

Je gaat ervoor of niet. hij houd van jou of niet en daar moet hij duidelijk in zijn. Dit is te vaag, ik weet trouwens precies hoe je bedoelt, ik ben net als jij. Vind het heel erg moeilijk om mensen te vertrouwen, en als ik het eenmaal doe krijg je dit soort dingen. maar het komt wel goed, echt waar, ookal denk je nu van niet. Je moet alleen even heel realistisch denken nu, voor je jezelf meer pijn doet dan nodig is.

Ik heb jouw situatie precies hetzelfde, alleen dan omgekeerd.

Goed nadenken, wanneer ben je gelukkig, wat zit je dwars. praten helpt bijna altijd!